Naujienos

  • World of Warcraft imsis „sumokėk ir nugalėk“ principo?
    • World of Warcraft imsis „sumokėk ir nugalėk“ principo?

    • World of Warcraft mikrotransakcijų (virtualių žaidimo gerybių pirkimas už realius pinigus) mastai šiandien yra didesni nei bet kada ir atrodo, kad jie tiktai augs. Šią savaitę buvo paviešintas sprendimas leisti už 60 JAV dolerių pakelti savo veikėjo patirties lygį iki 90. Iki tol žaidėjai turėjo valandų valandas žaisti World of Warcraft, kad pasiektų tokį lygį. Kai kurie fanai teigia, kad tokiu būdu bus visiškai išbalansuota žaidimo patirtis.

       

      World of Warcraft už realius pinigus galima įsigyti tokius virtualius dalykus, kaip gyvūnėliai pagalbininkai, kai kurios galios bei šarvai ir pan. Ir visa tai neįeina į 15 dolerių mėnesinį abonementinį žaidimo mokestį.  Tačiau Blizzard kūrybinis direktorius, Alex Afrasiabi, teigia, kad kompanijos mikrotransakcinė politika tikrai netaps „sumokėk ir nugalėk“ principo įgyvendinimu: „Žaidime labai svarbus pasitikėjimas tarp žaidėjo ir kūrėjo. ‚ Sumokėk ir nugalėk‘ principas nepadėtų sustiprinti šį pasitikėjimą World of Warcraft žaidime. To nebus.“

       

      Tačiau kol kas „sumokėk ir nugalėk“ principas skinasi kelią. Ar jis įsigalės – kol kas neaišku. Nepaisant nuogąstavimų bei aukštų kainų, World of Warcraft žaidėjų bazė išlieka viena didžiausių pasaulyje. 2013-uosius metus žaidimas užbaigė su beveik 8 milijonais registruotų žaidėjų. Žinoma, tai mažiau nei 2010 metų Wrath of the Lich King, kai buvo pasiektas 12 milijonų žaidėjų skaičius, tačiau tokio mąsto žaidime toks svyravimas yra normalus ir tikėtinas.

    • Autorius: Endy | Data: 22, Vasaris 2014 22:01 (36)

Komentarai

Parašė: Iverson :: Data: 2014-02-24 20:07:15 :: Komentaro ivertinimas: 0 | Netinkamas
Iverson

Webas žlugo, nebesirodo nei pats adminas?


Norint parašyti komentarą, jums reikia užsiregistruoti.