Naujienos

  • Driver: San Francisco reikalaus nuolatinio interneto ryšio
    • Driver: San Francisco reikalaus nuolatinio interneto ryšio

    • Šią savaitę Ubisoft leidėjai patvirtino gandus, kad būsimojo lenktynių žaidimo, Driver: San Francisco, PC versijos netgi vienam žaidėjui skirtas režimas reikalaus nuolatinio interneto ryšio su vienu iš Ubisoft serverių. Tai skaitmeninė autorystės teisių apsaugos schema dėl kurios leidėjai sulaukė daug kritikos, tačiau ji vienintelė, kuri iš tikrųjų veikia.

       

      Pasak naujienų portalo PC Gamer, šią savaitę vienas iš kompanijos atstovų viešai gynė šią saugumo praktiką, sakydamas, kad kompanija pastebėjo „smarkų mūsų produkcijos, kuri reikalauja pastovaus internetinio ryšio, piratavimo lygio kritimą ir, žvelgiant iš šios pozicijos, toks reikalavimas yra sėkmingas“.

       

      Ši saugumo schema vadinasi „always-on DRM“. Ją Ubisoft pirmą kartą pritaikė prieš keletą metų ir sėkmingai panaudojo tokiuose kompiuterinių žaidimų hituose, kaip Silent Hunter V, Settlers 7 ir Assassin‘s Creed II. Tačiau po to, kai agresyvios kibernetinių nusikaltėlių atakos nulaužė Ubisoft serverius ir šių žaidimų kurį laiką nebuvo įmanoma žaisti, Ubisoft komanda šiek tiek permąstė savo taktiką.

       

      Vėliau leidėjai sušvelnino „always-on DRM“ reikalavimą žaidimams Assassin‘s Creed II ir Splinter Cell: Conviction bei visiškai panaikino jį tokiems projektams, kaip R.U.S.E. ir Assassin‘s Creed: Brotherhood.

       

      Driver: San Francisco tikimasi išleisti šių metų rugsėjo 6 dieną.

    • Autorius: Endy | Data: 1, Rugpjūtis 2011 20:49 (47)

Norint parašyti komentarą, jums reikia užsiregistruoti.