• Išleidimo data
    • 2007-04-30

    • Gamintojas
    • Frictional Games

    • Leidėjas
    • Lexicon Entertainment

9.1
9.2
9.0

Apžvalga

Autorius: seemsee | Data: 2009-11-19 09:18:00 | Vartotojų: 7.8 | PCgames.lt: -.-
Pirmasis "Penumbra" yra labai keistas žaidimas! Šio žaidimo kūrėjai Paradox interactive. Nuo dabar žinosime, kad šie kuria siaubo ir galvosūkių žaidimus.
Penumbra yra kitoks siaubo žaidimas. Iš pradžių rodo filmuką, kuris susidaro iš paveikslėlių ir pagrindinio veikėjo kalbos. Penumbra: OvertureTas veikėjas nėra matęs savo tėvo, o jo motina neseniai žuvo. Jis randa laišką, kuris buvo parašytas prieš veikėjo gimimą. Tame laiške buvo tėvo rankraštis, iš kurio veikėjas suprato, kad jam reikia vykti į kažkokią vietą Grenlandijoje. Jis nuskrido, nuplaukė su žvejybos laiveliu ir toli žygiavo pro sniegynus... Veikėją pradedame valdyti tik, kai jis įėjo į nežinomą šachtą po sniegu.
Grafika yra panaši į Half-life 2, taip pat ir žaidimo fizika. Penumbra ture gerą valdymo techniką. Norėdami atidaryti stalčius, paimti daiktus, atidaryti kai kurias duris ir pan., ekrano viduryje atsiranda pelė (rankos pavidalu) ir ją galima laisvai valdyti. Tai yra labai tikroviška ir įdomiau, nei gravity energy field manipulator (gravity gun). Grafika kelia didelius reikalavimus, nors nėra pati geriausia. Žaidimą žaidžiant, geriau būtų išsijungti nereikalingas programas.
Žaidime veiksmo mažai. Negausime ginklų. Na, bus viena pabaisa pačioje pradžioje, kurios neturėtume nupilti, tai net dinamitas nepadeda, bet tik toje vietoje. Penumbra: OvertureKeisčiausias dalykas žaidime - muzika. Keista ir šiurpą kelianti muzika yra viename baisiausių The suffering žaidime. Bet kai tik ta skraidanti burna išlenda pro duris per Penumbra, veikėjui šiek tiek aptemsta akyse, pasimato miglotas vaizdas nuo šoko, tokia muzika pasigirsta... Atrodo, kad kažkas ritmišku tempu daužo skardą.
Dar vienas keistas dalykas yra išsaugojimas. Ar kūrėjai tiek dirbo, kad nespėjo patys pažaisti? Išsaugoti galima tik vieną kartą. Pačiam išsaugoti neina, išsaugo automatiškai. Kelis kartus išsaugoti, ar įsikelti išsaugotą vietą neina. Tiesiog tenka paspausti continue.
Žaidimas yra geras, nes jį ilgai žaisti nelabai išeina. Kokybė prasta, tačiau valdymo technika, grafika ir garsas atperka daug. Blogai, kad žaidimą reikia žaisti taip, kaip reikia. Negalima nieko praleisti, kitaip gali tekti viską daryti iš naujo. Užduotys yra labai sunkios. Penumbra: OvertureSu tokiomis galima susidurti per Half-life: Ep.2, Kai kuriose Silent hill dalyse. Pirmoji Silent hill dalis yra, turbūt, sunkiausias žaidimas. Kadangi man patinka siaubo žanro žaidimai ir pasukti galvą yra naudinga, Penumbra man patiko.

Komentarai

Parašė: Alexander :: Data: 2009-11-20 20:03:38 :: Komentaro įvertinimas: 0 | Netinkamas
Alexander
Tai tame esme ir yra kad reike uzduociu tipa parasyt, kad zaidejas nusprestu ar pagal jo skoni.
Parašė: seemsee :: Data: 2009-11-20 19:58:16 :: Komentaro įvertinimas: 0 | Netinkamas
seemsee
Uzduotys yra galvojimo uzduotys. Jei rasyciau tas uzduotis, jos gadintu aprasyma. Uzsiminiau apie uzduotis tam, kad skaitytojas susidometu jomis ir pats pamegintu susipazinti su jomis savaip
Parašė: seemsee :: Data: 2009-11-20 19:56:31 :: Komentaro įvertinimas: 0 | Netinkamas
seemsee
aisku, aisku. Uzduociu nenorejau mineti pavyzdziais.
Parašė: Alexander :: Data: 2009-11-20 19:52:28 :: Komentaro įvertinimas: 0 | Netinkamas
Alexander
Tai ka vel panasus sakiniai kaip Crysis aprasyme. Ir kas man ziauriai nepatinka, tai tas kaip tu lygini viena zaidima su kitais. Tarkime, skaitytojas nera loses to hl2, tai is kur jis supras kas ten per uzduotys? 7
Parašė: seemsee :: Data: 2009-11-19 21:51:48 :: Komentaro įvertinimas: 0 | Netinkamas
seemsee
Aciu. Ka manot apie sita zaidima, arba apie penumbra: black plague?