• Išleidimo data
    • 2006-08-14

    • Gamintojas
    • Synetic

    • Leidėjas
    • Playlogic

9.2
9.3
9.0

Apžvalga

Autorius: NOD32 | Data: 2006-05-27 12:58:00 | Vartotojų: 8.5 | PCgames.lt: -.-
Vokiečių kompanija „Synetic" , prieš kelis metus išleido lenktynių stimuliatorių „World Racing" , jau baigė kurti antrąją jo dalį , kuri skirta PC , „Xbox" ir „Playstation 2" platformoms. Ir jei pirmajame žaidime kūrėjų dėmesys buvo skirtas būtent simuliatoriaus sudedamajai , t.y., fizinio modelio tikroviškumui , tai dabar jie , kaip teigia patys , pasistenks užtikrinti žaidėjams didžiausią įmanoma malonumą vairavimo procese. O tai reiškia optimizuotą arkadinį rėžimą , nors simuliatoriaus rėžimas su maksimaliais , tikrovę atitinkančiais derinimais taip pat išliks: jame fizinis modelis galės vienu metu įvertint iki 200 skirtingų parametrų.

Taip pat mums žadama didelė scenarijų ir misijų rėžimų įvairovė (tarp kurių mažiausiai 60 valandų trukmės karjeros rėžimas), daugybė trasų (jų bus daugiau nei 100) , plačios automobilių derinimo galimybės (vienas žaidimo rėžimų „Race Centre" , yra niekas kita kaip virtualus paligonas savo derinimų patikra 11 skirtingų rasų) ir aišku milžiniškas pačių mašinų pasirinkimas - nuo pusės šimtmečio senumo modelių iki pačių naujausių (iš viso jų bus apie devyniasdešimt iš septyniolikos skirtingų gamintojų , tokių kaip „Alfa Romeo" , Mercedes - Benz" , „Skoda" , „Volkswagen", „Lotus" , „AC Cars" ir t.t).

Beje, kūrėjai ne tik gavo atitinkamų automobilių gamintojų licenzijas (ir tai nesukėlė dažnai pasitaikančio idiotizmo su vizualiai atvaizduojamų sugedimų atsisakymų) , bet ir pasirašė sutartį su „CFC CarFilm Components" - kompanija , gaminančia skirtingas komponentes stilingam mašinų apipavidalinimui . Beje , derinti bus galima ne tik atskirus mašinų mazgus ir išorę , bet ir , pavyzdžiui , eismo intensyvumą keliuose - nuo visiško jo nebuvimo iki „piko" valandų situacijų.

Važiavimas vyks skirtinguose pasaulio regionuose: Majamyje , Egipte , Italijoje , Havajų salose ir t.t. Skirtingai nuo daugelio lentynių , „World Racing 2" trimatis pasaulis nepasibaigia keliu ir šalia jo išdėstytais objektais. Realiai trimatės vietovės plečiasi kelis kilometrus į šonus , ir jomis taip pat galima važinėti - tiek siekiant nukirsti kampą , tiek ir dėl to , kad būtų galiam pasigėrėti gražiais peizažais. Nuo praeitos žaidimo versijos versijos , pasaulis laiko atžvilgiu tapo gyvybingesnis ir labiau detalizuotas , tikroviškesni tapo šešėliai , šviesa , dulkės ir purvas , padidinta ir pačių mašinų detalizacija , nekalbant apie jų virtualinio „tiunigo" galimybę

Komentarai