• Išleidimo data
    • 2012-10-09

    • Gamintojas
    • Arkane Studios

    • Leidėjas
    • Bethesda Softworks

8.2
8.3
8.0

Apžvalga

Autorius: Iverson | Data: 2012-10-12 16:47:44 | Vartotojų: 8.3 | PCgames.lt: 8.0

Arkane studio kūrinys dienos šviesą išvydo spalio 9 dieną, ir išsyk užvaldę daugelio žaidėjų širdis. Daugelis jau buvo pavargęs nuo priverstinio lakstymo siaurais tuneliais, neturėdamas galimybės pats pasirinkti misijos įveikimo kelią, nuobodžias misijas, kai turi vos vieną būdą ją įveikti. Dishonored yra tarsi Hitman, Bioshock, Deus Ex, Half-Life ir Rage palikimas su Assasins Creed prieskoniu.

 

 

 

Žaidime meistriškai senovė supinta su futuristiniu pasauliu.Didžioji dalis veiksmo vykta Dunwall mieste, niūrame pramoniniame uostamiestyje. Dishonored Pats miestas išgyvena ne geriausius laikus – aplink slampinėja žiurkių užkrėstos žmogystos krauju pasruvusiomis akimis, klesti korupcija, jėgos demonstravimas, grobinėjimas.

 Corvo Attano, grižęs po užduoties iš kaimyninės imperijos sužino sukrečiančią žinią – imperatorienė, jo taip gerbiama ir saugoma, yra nužudytą, negana to yra pagrobiama sosto paveldėtoja, imperatorienės dukra Emily. Žinoma, kaltė suverčiama niekuo dėtam Corvo ir tikrasis sosto išdavikas lordas Regentas nieko nelaukdamas uždaro mūsų veikėją į belangę. Tačiau Corvo nesiruošia ten užsibūti, ir ruošia keršto planus tikriesiems nusikaltėliams ir ieško kelių kaip ištrūkti į laisvę ir atlikti jo manymu prigimtinę pareigą – nubausti imperatorienės žudikus.

 

 

Po patį miestą galėsite keliauti kaip tinkami : šokinėdami pastatų stogais ar net klampodami kanalizacija tarsi žiurkės. Lengviausias būdas petekti iš vienos vietos į kitą „švytinčiomis sienomis“. Lyg teleportais galėsite akimirksniu atsidurti visai kitame Dunwall gale, bet toks keliavimo būdas kurkas pavojingesnis.

 

Keršto planą pasirenka pats žaidėjas – kūrėjai paliko laisvę pasirinkti žudyti visus pasitaikančius blogiečius ar pereiti žaidimą visai nepraliejus nedorėlių kraujo. Veiksmų laisvė, pamačius sargybinį išties plati. Corvo be jokių skrupulų jį gali pasiųsti į aną pasaulį ir meistriškais judesiais jį palikti be sąmonės kur nors kamputyje. Kiekvienas žaidimo planą pasirenka pagal save, ir tai turėtų tikti visiems : ir žudymų mėgėjas ir stealth stiliaus gerbėjams. Jeigu ruošiatės  Corvo Attano paversti  žudymo mašiną vertėtų žinoti – daugiau lavonų reiškia akilesnį kitų sargybinių darbą, taip pat daugiau epidemiją nešančių graužikų, kurie žaidimo siužetą ir aplinką daro slogesnį.

 

Kaip jau minėjau, žaidime supinta senovė su futurizmu. Galbūt net šiektiek keista, kad tarsi reformacijos epochos laikais galite pasinaudoti naujojo pasaulio stebuklais. Blink bus naudingas norint nepastebėtam prasmukti pro apsaugą. Naktinio matymo prietaisais Corvo turės galimybė matyti sargybinių pozicijas netgi per sienas.

Pagal savo žaidimo stylių galėsite pasirinkti ir ginklus kuriais sieksite tikslo, šalia kosminėmis technologijomis pasižyminčių ginklų rasime ir standartinius, mums labiau įprastus : pistoletus, granatas, durklus, muškietas bei arbaletus. DishonoredBeabejo, kaip ir futuristiniai, taip ir šie ginklai galės būti tobulinami ir verčiami didžiausiu sargybiniu siaubu.

 

Pagrindinės misijos tikrai neleis nuobuodžiauti, Dishonored kūrėjai pasistengė, ir sukūrė skirtingas misijas. Turėsite galimybę ir paspruktį iš kalėjimo ir vykdyti užduotį su likusiais ištikimiausiais imperatorienės tarnais kanalizacijos vamzdžiuose ar ant apgriuvusių gamyklų stogų. Misijos turės tik vieną panašumą, jos sukurtos „smėliodėžės“ principu. Kūrėjai siūlo pilną laisvę atlikti užduotis.

 

Žaidėjai kurie neskubės tik pereiti žaidimo, o įsijausti į šį šedevrą, susilieti  su veikėju, bus apdovanoti burtais, runomis ir pinigais kurie padės padaryti jūsų kontroliuojamą žaidėją tikrų tikriausia negailestinga žudymo mašina. Dishonored žaidime laimi ekspermentuotojai ir tyrinėtojai. Svarbu išanalizuoti aplinką, likti nepastebėtam ir sėkmingai atlikti savo sumanymus su sargybiniais, nesvarbu ar tai sėlinimas siekiant išlikti nepastebėtam ir mazochistinis žudymo būdas, kurį gali įvaldi Corvo.

 

Apibendrinant galiu pasakyt, kad tai vienas geriausių šių metų žaidimų, galbūt net geriausias jei skaičiuosime tik iki jo išleidimo dienos, nes kaip ir visada lapkritis-gruodis būna dosniausi metų mėnesiai, ir žaidimų leidėjai pradžiugina ne vienu nauju šedevru ar puikiu serijos tesiniu. Dishonored galbūt šiektiek pritrūko istorijos stiprumo, nors puiki aplinka,spalvingi personažai. detalumas ir laisvė žaidime trūkumus kompensuoja su kaupu.

 

Buvo pesimistų, kurie Dishonored laukė su nerimu, nes Bethesda kompanija, mėgdavo žaidimuose palikti nemažai klaidų. Galiu jus nuraminti – rimtų klaidų kurios trukdytų žaisti ar sugadintų malonų žaidimą tikrai nepastebėjau.


Komentarai

Parašė: MariusR :: Data: 2012-10-18 15:46:49 :: Komentaro įvertinimas: 0 | Netinkamas
MariusR

Na žaidima jau žaidžiau apie 4 valandas ir galiu pasakyti kad Dishonored man paliko išties didžiulį įspūdį, kodėl ? Nes man išties patiko žaidimo grafika, visos tos magiškos galio ir kiti gamtos reiškiniai.

Parašė: Iverson :: Data: 2012-10-15 18:30:37 :: Komentaro įvertinimas: 0 | Netinkamas
Iverson

butinai pasistengsiu

Parašė: Kai :: Data: 2012-10-15 09:25:07 :: Komentaro įvertinimas: 0 | Netinkamas
Kai

siaip neblogai, tik kad vietomis labai suplakta viskas: pasakojimas, atmosfera, mechanika, savybes. reiktu pabandyti rasyti pagal koki nors planeli, nes galop prarandamas demesys ir nelabai supranti apie ka skaitai.

 

1mo asmens stealth, truksta thief serijos priminimo Linksmas bethesda ne nuo programiniu  spragu kencia, o nuo tusciu ir labai statisku pasauliu, nors ir be galo graziu. viktorijos laiku londono ir steampunko mixas - stipriausia projekto dalis, kitkas labai bethesdiska. istorija trumpa, animacija vietomis tiesiog hrrr, valdymas irgi nekazi koks patogus. kalbant apie si zaidima, reiktu demesi koncentruoti i tai, kiek visko i ji sukista(ginklai, selinimas, kovos, magija, technokratija, savybes, pasalines ir pagrindines misijos, ai ir etc etc) ir ar visa tai darniai sugyvena tarpusavy.

 

apzvalga nebloga, tik reiktu pabandyt labiau telkti demesi ties skirtingais elementais o ne plakti viska i viena kruva. Linksmas