8.6
9.1
8.0

Apžvalga

Autorius: Kai | Data: 8, Gegužė 2013 19:15

Ubisoft, atrodo, pagavo jautį už ragų ir prisijaukino Crytek vaikaitį – Far Cry. Teigiamų įvertinimų susilaukusi trečioji žaidimo dalis negalėjo apsieiti be papildymo, tačiau vargu ar kas nors galėjo tikėtis tokio priedo.

 

 

Pastaruoju metu didžiuosius rinkos dalyvius kratančios nelaimės leidžia suprasti, kad inovacijų iš industrijos pirmūnų laukti nederėtų. Todėl balandžio 1-mąją pasirodžiusi reklaminė Blood Dragon svetainė sukėlė nemažai šypsenų, o kiek vyresnius žaidėjus apėmė nostalgiškas ilgesys. Far Cry 3:  Blood DragonKlaiki spalvų gama, mažos raiškos paveiksliukai, šimtas ir viena niekam nereikalinga detalė ir šūsnis šriftų – iš karto užkabino vėlyvų 80-ųjų amžininkus. Neapsieita ir be reklaminio filmuko, kuris nors nieko deramo ir neparodė, tačiau jame nuskambėjusi muzika, kaip spragtelėjus pirštams, atgaivino atrodytų kažkur jau seniai palaidotus prisiminimus apie robocop'ą ar terminatorių. Visų kvailių dienos juokui sustiprinti, kūrėjai netgi įdėjo šmaikščią parduotuvėlė, kur apart visokiausių niekų, siūlė įsigyti ir skalbimo mašiną su firminiu gaminio logotipu. Ubisoft pajuokavo smagiai.

 

Bet po savaitės paaiškėjo, jog viskas rimta! Na beveik, suvenyrų krautuvė nesiskaito.

 

Sgt. Rex Power Colt

 

- kai pagrindinio veikėjo vardas susideda iš šitokių žodžių derinio, nesudėtinga atspėti ir visus pasakojimo niuansus. Niūri technokratiška ateitis, kibernetika, gaivinanti puolusius karius, kova prieš išperą teroristą ir būtina drama apie kerštą už draugą. Pilnavertė 80/90-ųjų veiksmo filmų mišrainė. Ką jau kalbėti apie titulinius drakonus. Ano metų žaidimams duoklę sumokėta 8-bitų cut-scenomis, o garso takelį (labai neprastą beje) sukūrė australų grupė Power Glove.

 

Blood Dragon net nebando atrodyti rimtai. Tipinės frazės, gestai ir situacijos veikiau primena keistą mėgėjo dėlionę, nei rimtos studijos, rimto projekto, rimtą papildymą. Bent jau technologiškai projektas tvarkingas – Far Cry 3 pagrindas savo vaidmenį atlieka puikiai. Tik štai, visomis pirmtako galimybėmis kūrėjai pasinaudoti nepanoro. Far Cry 3:  Blood DragonTodėl žaidimą, iš esmės, sudaro tipinis pasilakstymas nuo vieno taško prie kito, besišaudant pakeliui. Medžioklė, detali personažo tobulinimo sistema ir papildomų užduočių virtinės irgi liko už kadro.

 

Išsaugoti postų šturmai, papildomi taikinių neutralizavimo uždaviniai ginklų patobulinimams gauti ir šen bei ten paslėpti įrašai, kurie ir sudaro projekto esmę.

 

Suprasdami, jog į metų geriausio žaidimo titulą Blood Dragon niekuo gyvu nepretenduos, kūrėjai pasirūpino ir tais, kas dėl vienokių ar kitokių priežasčių nesiėmė originalo, kurio BD nereikalauja.

 

***

 

Į Blood Dragon žiūrėti derėtų atlaidžiai, galop ne kiekvienas smagus pokštas virsta realybe ir kas svarbiausia, ne kiekviena studija yra pasiruošusi eikvoti laiką ir išteklius vaikėziško ir nostalgiško projekto kūrimui.

Kad originalus žaidimas vis tik susilauks deramo papildymo, su nauja ar net keliomis salomis žaidėjų klajonėms, abejonių nėra. O štai tokie smagūs ir stilizuoti projektai atlieka fan-service'o uždavinius kur kas efektyviau, nei bet koks bendruomenės vadybininkas.

 

Parinktys

Ivertinkite:
0.1