• Išleidimo data
    • 2003-09-24

    • Gamintojas
    • SCS Software

    • Leidėjas
    • ValuSoft

9.2
9.3
9.0

Apžvalga

Autorius: Jeremies | Data: 24, Rugsėjis 2003 00:00
Daugumai Lietuvos kompiuterinių žaidimų mėgėjų yra puikiai pažystamas rusų kompanijos „1C" prieš keletą metų išleistas krovininių automobilių simuliatorius Kelyje1/2. Žaidėjai turėjo galimybę atsidurti tolimųjų reisų vairuotojo, gabenančio įvairiausių rūšių prekes kailyje ir stengtis išsikariauti savo vietą negailestingoje, kriminalo ir koprupcijos pripildytoje rinkoje. Keista, tačiau net ir turtingiausios užsienio leidybinės koorporacijos per tuos pastarųjų keletą metų nesugebėjo išleisti bent panašaus pasisekimo sulaukusio produkto ir žaidimo mėgėjai turėjo pasitenkinti tik vienetiniais ir gana graudžiai atrodančiais žaidimo klonais. 18 Wheels of Steel: Across AmericaIr štai prieš kurį laiką, kompanija Valu - Soft metė iššukį Kelyje 2 žaidimo kurėjams ir nusprendė išleisti naują produktą, pasakojantį apie nelengvą, tačiau taip žavintį krovininių automobilių vairuotojo darbą. Produktas tas vadinosi „18 Wheels of Steel: Across America" ir iškarto sulaukė kritikų ir pirkėjųū dėmesio. Tiesa, dar anksčiau, ta pati Valu - Soft buvo išleidusi panašaus pobūdžio žaidimą „Hard Truck", tačiau jam likimas buvo negailestingas ir daugumas žaidėjų tiesiog ignoravo nelabai vykusį produktą. „18 wheels of Steel: Across America" žaidimo veiksmas vyksta Amerikoje, kur jūs turėsite galimybę aplankyti tokius miestus kaip Sietlas, Majamis, Los Andželas, San Franciskas ir k.t ( viso 20 miestų ) ir stengtis tvarkyti juose, savo, krovinius gabenančios firmos finansinius reikalus. Be galimybės pačiam vežioti prekes ( jų yra viso 40 rušių ), dar galėsite samdyti laisvus vairuotojus, mokėti jiems algą ir sudarinėti reikiamus maršrutus. Apskritai, visas žaidimo finansinis/strateginis varikiukas yra sukurtas gana sudėtingas ir žaidėjui tikrai teks praleisti ne vieną valandą aiškinantis visus pagrindinius „18 wheels of Steel: Across America" aspektus ir taisykles. Grafika nebloga. Nors ją kūriant buvo naudojamas jau ganėtinai pasenęs „Prism3D" varikliukas, aplinkos detalės ( kelio struktūra, aplinkiniai pastatai ), peizažai ( miškai, kalnai, upės ) ir patys automobiliai, akiai yra tikrai malonūs. Skirtingai nuo savo pirmtako iš 1C, Valu - Soft produktas gali pasigirti ir labai tikroviškais gamtos efektais, - daug gražiau atrodo sniegas ar lietus, tikroviškiau purve klimpsta ar tepasi sunkvežimiai. Garsas taip pat natūralus ( neteko susidurti su jokiomis garso problemomis ), o muzikainėje tematikoje vyrauja taip amerikiečių „furininkų" mėgstamas rokas. Dabar apie žaidimo minusus, kurių čia deja netrūksta. Pirma - valdymo sistema. 18 Wheels of Steel: Across AmericaŽaidėjai savo kompiuterio „arsenale" neturintys vairo, susidurs su gausybę nepatogumų ir nedadirbimų. Staigiame posūkyje, net ir važiuojant minimaliu greičiu, klaviatūros pagalba dažnai nepavyks sėkmingai pasukti krovininio automobilio, - bėda? - tiesiog tragedija. Net ir važiuojant šlapiu keliu, sunkvežimiai kažkodėl absoliučiai neslysta ir jų niekada nemėto. Prasta ir žaidimo fizika, - „furai" susidūrus su lengvąja mašina abi transporto priemonęs nukenčia vienodai, jau nekalbant apie tai, kad ne kartą teko nuo tos mažytės mašinytės blyn, atšokti lyg nuo į tave įskridusio lektuvo, - graudu ir tiek. Isteriškai šypsotis žaidėjai pradės ir po pažinties su apdujusiais Amerikos policininkais, - pravažiavai netyčia pro raudoną šviesoforo signalą? - nebėda, jie to tiesiog nemato, o štai jei eilinį kartą neužvažiuosi ant specialiai įrengtų krovinio svarstyklių - apsiputoję šunsnukiai gaudys tave garą pusvalandį, kol pagaliau pateiks 1000$ baudos kvitą. Manote čia viskas? - dar palaukite. Kaip manote kas jums gresią už policijos mašinos sutraiškymą po savo ratais? - kalėjimas iki gyvos galvos?, elektrinė kėdė?, ne, nurimkite jums tiesiog iškilmingai bus įteiktas tas pats 1000$ baudos kvitas ir palinkėjimas toliau savo kelionę testi atsargiau, stengiantis sumaitoti kuo mažiau ne vietoje atsidurusių transporto priemonių. „18 wheels of Steel: Across America" žaidimas, į kūrį leidėjai aiškiai įdėjo per mažai meilės ir darbo, žaidimas kuris nė per nago juodimą nėra pranašesnis už seną gerą „Kelyje 2" ir žaidėjams manau vertėtų palaukti 2005 metais pasirodysiančios trečios „Kelyje" dalies. Vienintelis šviesos spindulys „18 wheels of Steel: Across America" gali būti internete jau pasirodęs žaidimo pataisymas, bet kad jis sugebės padaryti žaidimą patrauklesniu aš labai abejoju.

Parinktys

Ivertinkite:
0.1