• Išleidimo data
    • 2012-07-24

    • Gamintojas
    • Radical Entertainment

    • Leidėjas
    • Activision Publishing

8.6
8.4
9.0

Apžvalga

Autorius: Remas | Data: 3, Rugpjūtis 2012 21:38

Viskas nuo pradžių...

Po 3 metų pertraukos pasirodė kompanijos Radical Entertainment sukurta, irActivision išleista antroji Prototype dalis. Populiarioji Prototype serija tęsia saga apie supergalių turintį, virusu užkrėstą kerštaujantį herojų, kuris didžiuliame, daug erdvės turinčiame Niujorke, ieško atpildo už jam padarytą skriaudą: suluošintą gyvenimą, pražudytą šeimą. Žaidimas iš pažiūros nėra pasikeitęs, tačiau kaip visada pirmas įspūdis yra apgaulingas...

 

Istorija

Ryškus pokytis įvyko mūsų valdomame personaže. Prototype 2Jis pasikeitęs. Jei ankščiau turėjome galimybę žaisti už Alex Mercer, tai dabar teks pabuvoti James Heller'iokailyje.

Viskas prasideda gana paprastai, James Heller'is siunčiamas į savižudišką misijąRaudonojoje zonoje, kurios metu juos užpuola pirmosios dalies herojus Alex Mercer.Vėliau James apkrečiamas Blacklight virusu ir nugebenamas į labaratoriją, iš kurios pabėga keršydamas tiems žmonėms, kurie užkrėtė jį virusu. Antroji dalis užduoda daug naujų klausimų, negu atsako į seniau neatsakytus. Iš pirmosios dalies yra žinoma, kad Alex Merces bando virusą savo galiomis sustabdyti, tačiau panašu, kad šioje dalyje šis asmuo jį kaip tik platina, o tai dar labiau suintriguoja, sujaukia dar labiau protą... O pabaiga tampa labai netikėta, todėl atsakymus į šiuos klausimus turėtų rasti patys žaidėjai...

 

Naujovės

Kaip ir ankščiau, mieste mes savo galiomis ir savybėmis galėsime, liaudiškai tariant, kelti tikrą bardaką mieste. Kaip ir ankščiau galėsime lakstyti namais, šokinėti nuo pastatų, mėtyti automobilius į tolį ir į priešus. Mėtant mašinas mieste ir matant kaip paniškai nuo jų bėga paprasti žmogeliai, iš smagumo tiesiog užlėja nepakartojamas jausmas.

Šioje dalyje atsirado čiuptuvvėliai (tendrils), kurių pagalba galėsime daužyti mašinas vieną į kitą, ar jas mėtyti į grupę kareivių, bei išmokti daugelį naujų judesių skirtų kovai arba panorėjus priešus galėsime paversti į bio bombas... Taip pat jų pagalba galėsime iš aukų perimti jų atsiminimus, ir taip pamažu sudėti dėlionę, kuri mums atsakys į visus mums rūpimus klausimus.

Papildomas misijas gausime nebe įsilauždami į Blacknet'ą, o turėsime misijų sąrašus terminaluose. Žvelgiant objektyviai, tai nėra labai didelis pokytis, kuris apverstų visą žaidimą aukštyn kojomis... Svarbesni pokyčiai matomi aplinkos tobulinime, specialiųjų efektų pagerinime.

Sutiksime nemažai skirtingų priešų, kuriuos bus sunkiau įveikti, kitus lengviau, bet juos įveiksime be didesnio vargo, nes jie pasižymi ne pačiais didžiausiais protiniais gabumais. Taip pat turėsime begales bukų žmogelių, kuriuos naudosime sveikatos atstatyme ir jie be jokio pasipriešinimo jums pasiduos.

 

Muzika

Manau vertėtų apžvelgti ir žaidimo muziką. Specialiai žaidimui muziką kūrė Scott R. Prototype 2Morgan'as. Visas žaidimo soundtrack'as užima apie valandą. Muzikos stilius įvairuoja, todėl pakankamai dera prie pačio žaidimo skirtingų situacijų, todėl įtemptomis žaidimo akimirkomis gali nubėgti ir šiurpuliukai.

 

Pabaigai

Prieš pasirodant žaidimui, mums buvo žadėtas rimtas herojus keršytojas praradęs savo šeimą, tačiau vis dėl to gavome smarkiai besikeikianti jūreivį, kuris dažnai pralinksmina savo iškalba besikaunant su priešais. Gavome pakankamai komiška veikėją su supergaliomis.

Apibendrinant, galima teigti, kad antroji Prototype dalis yra patobulėjusi, atnešusi naujovių ir kad turime Niko didžiuliame mieste, tačiau vietoje AK, mes naudojame supergalias, kurias galėsime panaudoti daugybe įvairiausių būdų tikslui pasiekti.

 

Parinktys

Ivertinkite:
0.1