• Išleidimo data
    • 2012-02-09

    • Gamintojas
    • Digital Extremes

    • Leidėjas
    • 2K Games

9.5
9.8
9.0

Apžvalga

Autorius: djantanzas | Data: 25, Rugpjūtis 2012 12:36

Demoniškas tamsybių pasaulis

Apmaudu, tačiau 2007 metais pasirodęs Darkness II pirmtakas PC platformoje taip ir nepasirodė. Viskas ką reikia žinoti – pirmojo Darkness siužetas rutuliojosi aplink Niujorko gangsterį Džekį Estekado, apdovanotą demoniškomis galiomis, perduodamomis iš kartos į kartą. Svarbiausias tų galių akcentas – du demoniški herojui ant nugaros išaugę čiuptuvai-chimeros maitojančios visus nelaiku pasimaišiusius nedorėlius. The Darkness IIDemoniškų galių bei ataugų dėka Džekis prasiskina kelią iki pat mafijos viršūnės. Tačiau žiaurus likimas atima iš jo gyvenimo meilę –Dženę.

 

Kritusių širdžių mišrainė ir kiti smagūs dalykėliai

Savo laiku žaidimas tapo gan neblogu žiauriu ir niūriu FPS-RPS mišiniu.

Lyginant su pirmtaku Darknes II yra kardinaliai pasikeitęs. Kūrėjų studija Digital Extreme nusprendė atsisakyti iškraipyto RPG rėmų bei perėjo prie FPS stiliaus. Tegul meilės, skausmo bei žiaurumo prisotintas siužetas ir dinamiška kovos sistema kalba pati už save.

Naujasis Darkness – tai žiauri smurto istorija, kupina jausmų ir kančios. Niujorko mafijos galva tapęs Džekis vis dar išgyvena skaudžią merginos netektį. Jis sugeba užslopinti viduje tūnančią Tamsą, bet neilgam – naujai iškilęs priešas – paslaptingoji brolija nori pasisavinti herojaus galias. Norint leistis į keršto misiją, Džekiui tenka išlaisvinti vidinius demonus, su kuriais taip ilgai kovojo. Demoniškų čiuptuvų bei savo „mafijozų“ pagalba Džekis pasiruošęs sudrebinti žaidėjų pasaulį. Tačiau negana to, kūrėjai sumanė visą siužetą apversti  aukštyn kojon. Kartas nuo karto pasivaidenanti psichiatrijos ligoninė priverčia žaidėją įsitraukti į vidinę herojaus proto konspiraciją.

Vaizdo intarpai su pagrindinio veikėjo išpažintimis, komiksų forma pateikta žaidimo įžanga – naujieji kūrėjai pasistengė, kad frančizės naujokai tinkamai susipažintų su Darkness visata. Pagirtina ir pieštinė grafika (panašiai kaip Borderlands ar ketvirtasis Prince ofPersia), primenanti žaidimą – komiksą, o juk pagal komiksų noveles sukurtas ir pats Darkness II. Tačiau man truputį užkliuvo kūrėjų sprendimas į žaidimo siužetą prikišti nereikalingų plepalų. The Darkness IIKam bereikalo 15 minučių klausytis aibę šalutinių veikėjų pamokslų, jeigu vėliau vistiek būsime pasiūsti į mėsmalę? Pažintiniai siužetiniai klipukai – gerai, tačiau kai prie jų prideda šitiek velniavos... Aišku, šitaip kūrėjai norėjo užpildyti ir taip trumpą žaidimą.

Nuo pat pirmų žaidimo akimirkų pasidaro aišku, kad Darknes II žaidėjų širdis bando palenkti žiauriu ir kruvinu gameplay‘umi. Perplėšk priešą pusiau, nurauk jam galvą arba strypais prismeik prie sienos... Be to, neužmiršk savo demoniškais čiuptuvais pasimaitinti kritusiųjų širdimis. Skamba gan sadistiškai, tačiau ši mėsmalė padeda žaidėjui įsijausti į tikro demoniško badass‘o vaidmenį. O tai ir yra pagrindinė priežastis dėl kurios Darkness II toks patrauklus.

Darknes II nėra vienas iš tų FPS, kuris žaidėjus žavi milžiniška ginklų įvairove ar nepriekaištingu priešų DI. Pagrindinis šios šaudyklės privalumas – jau minėtieji čiuptuvai bei kūrėjų sugebėjimas juos prisišvartuoti prie itin dinamiškos kovos sistemos. Dviejų ginklų naudojimas vienu metu – nėra niekur nematytas dalykas, tačiau negana to, prisideda dvi demoniškos ataugos – tuomet abejingų likti jau negali. Baigėsi amunicija – ne bėda. Tavo čiuptuvai–chimeros bet kada gali pagriebti piktadarį bei atlikti jam sadistišką egzekuciją. Naudoti čiuptuvus galima įvairiai: nusiplėšk mašinos dureles ir panaudok kaip skydą, o po to sviesk jas į priešus taip perpjaudamas juos pusiau, panašus principas galioja ir su dujų balionais bei strypais... Negana to, už tokio tipo egzekucijas gausime didesnį kiekį itin svarbių Tamsos taškų.

Nemažiau įdomu ir tobulinti savo Tamsos galias. The Darkness IIUž jau minėtus Tamsos taškus galėsime plėsti savo įgūdžių medį. Nuo paprastų amunicijos ir sveikatos patobulinimų iki išties smagių papildomų čiuptuvų funkcijų: spjaudymo nuodingų musių spiečiumi ar dirbtinės mini juodosios skylės sukūrimo...

 

Kova prieš šviesą

Ar minėjau, kad tavo antrosios galūnės yra pažeidžiamos ir visiškai neveiksnios prieš bet kurį dirbtinį apšvietimą ir dienos šviesą? Nejaugi manei, kad būsi visagalis? Ši silpnoji vieta itin pagelbės tavo priešininkams. Šviesos granatos, milžiniški prožektoriai... Negano to, brolija taip pat naudojasi Tamsos galiomis „užturbinta“ atributika: skydais, botagais, šarvais bei kitais antgamtiškais ginklais. Visa ši nežemiškų galių mišrainė suteikia dinamišką gameplay‘aus įspūdį. Matot, vienu metu dalyvauti kulkų lietuje, siausti su demoniškomis galiomis, saugotis bei išnaudoti aplinkos detales, gali pasiūlyti ne kiekviena šaudyklė. Be to, kuriame FPS sveikatą reikėjo atstatyti valgant negyvėlių širdis? Ko gero, klasikinės vaistinėlės jau tapo nebemadingomis.

Begirdamas dinamišką žaidimo kovos sistemą, užmiršau išvardinti nepaminėtus minusus, o jų žaidime yra. Eiliniai FPS mėgėjai, ko gero, labiausiai priekaištaus dėl trumpos gameplay trukmės. Žinoma, pro akis nepraslysta ir keletas tradicinių FPS bug‘ų bei gan kvailas priešų DI, kas trugdo norint patirti tikrą iššūkį. Šiuo atveju negelbsti nei kovos su lengvai nukaunamais bosais. Be to, kartas nuo karto Darknes II supanašėja į garsųjį FPS milžiną Call of Duty – linijiniai lygiai bei cinematikos prikrauti script‘ai. Gerai tai ar blogai – spręsti palieku žaidėjams.

Darkness II, nepaisant kai kurių neigiamų niuansų, išlieka įdomus ir įtraukiantis. Galų gale žaidėjų laukia siurprizas – CO-OP rėžimas. Čia išvysime keturiem žaidėjams skirtą kompaniją su atskiru specialiai šiam rėžimui sukurtu siužetu. Atsižvelgiant į trumpą pagrindinę kompaniją, CO-OP išmėginti tiesiog būtina.

 

Parinktys

Ivertinkite:
0.1