• Išleidimo data
    • 2010-06-25

    • Gamintojas
    • High Moon Studios

    • Leidėjas
    • Activision

9.0
9.0
9.0

Apžvalga

Autorius: Kai | Data: 29, Gruodis 2010 11:28

Komiksai ir seni filmukai pelnė transformeriams  pelnytą populiarumą ir simpatijas, kurios įspūdingų filmų pavidalu įstūmė šį brand‘ą į XXI amžių. Ir iš tiesų, komiška istorija apie hiperbolizuotus ateivius-robotus negalėjo nepatikti, tačiau žaidimų platformose atvykėliai iš tolimos Cybertron planetos nebuvo priimti šiltai. Bent iki šiol.

 

Ledinio dušo sulaukę Transformers:The Game bei Transformers: Revenge of the Fallen liko praeityje – juos transformacijų mylėtojai prisimins, kaip košmariškus sapnus. Transformers: War for CybertronNors greičiausiai neprisimins, nėra ką ir prisimint. O štai trečiasis bandymas, Transformers War For Cybertron, vertas dėmesio.

 

Vyrukai iš High Moon Studios skirtingai nei jų pirmtakai, suprato, kad žaidimas apie transformerius – tai visų pirma žaidimas, todėl jo farširavimas dinamika ir veiksmu yra ženkliai svarbesnis nei gražus transformacijos modeliavimas, nors neapseita ir be to.

 

ALL Hail Megatron, ALL Hail Energon!

 

Siužetas nemirga originalumu – tradicinis piktųjų Deseptikonų ir Autobotų pasistumdymas. Nieko originalaus, tačiau tai vienas iš nedaugelio atvejų, kai nieko kito ir nenorima. Juokingų pikčiurnų pasisakymai ir teisuolių benzinu permirkę pamokslai žavi savo nuoširdumu ir kiek vaikišku humoru bei kvailiojimais.

 

Šį kartą muštynes išprovokavo seniai pamiršta energijos rūšis – dark energon. Pirmos 5 misijos skirtos piktojo Megatrono žygiui energijai gauti, 5 likusios – autobotų pasipriešinimui.  Kampanijos metu žaidėjas kovos su senoviniais energono sargais, brausis pro lūženų koridorius, šokinės, skraidys, važinės... na, kaip tai priimta kokybiškuose veiksmo žaidimuose.  Kadangi brautis pro gelžgalių ordas vienam yra kvaila, žaidėją lydės 2 nemirtingi kompiuteriniai palydovai. Ženkliai įdomiau juos pakeisti gyvais kompanionais. Gaila, tačiau konflikte įsivėlusių pusių kariai skiriasi tik apipavidalinimu – abejuose barikadų pusėse kovoja stipruoliai kariai, vikruoliai vagių prototipai ir skraidančios skardinės, gebančios virsti ne automobiliais, o naikintuvais. Arsenalą papildo individualūs gebėjimai (skill‘ai), tačiau naudos iš jų mažai; kur kas linksmiau čiupti pasitaikančias patrankas, energetinius kulkosvaidžius ar netgi snaiperio karabiną ir taškyti bukagalvius priešus.

 

Keletas karių klasių, šiokia tokia įvairovė ginklų pasirinkime, veikėjų gebėjimai, keliskart per misiją besikeičiančios užduotys, įspūdingi vaizdai, beprotiška dinamika ir veiksmo greitis, susišaudymai iš už užtvarų – gero veiksmo žaidimo sudedamosios. TWFC kūrėjai puikiai pritaikė Gears of War receptą  savo auklėtiniams transformeriams. Transformers: War for CybertronNemažiau svarbus veiksmo vietos pasirinkimas – kaip sufleruoja pavadinimas viskas vyksta robotukų gimtinėje, paslaptingame Cybertrone. Iš tikrųjų nieko paslaptingo jame nėra – grubios, pasikartojančios metalo skardų tekstūros, seniai užmirštos dėžės (kuriomis kaip per 20 metų teks ropštis į aukščiau esančias platformas), liftai bei vienodi koridoriai – visą tai žaidėjai matė jau milijonus kartų, tačiau... visas nykumas išgaruoja žaidimui pradėjus aktyvuoti skriptų ir filmukų gausą. Nieko neypatingi koridoriai akimirksniu prisipildo priešais, sprogstančios sienos ir griūvantys pastatai dar labiau papildo dinamiką ir veiksmo įvairovę.  Galop neapseita ir be bosų – didelių, mažų, pavienių ir jų grupių.  Judančios platformos, matomi ir nematomi priešai, grybą pjaunantys kolegos, griozdiški bosai, visur zvimbiančios kulkos, granatos ir pastoviai vis sprogstantys aplinkos elementai – argi ne smagu?

 

All Hail Multiplayer

 

TWFC kūrėjai padirbėjo iš peties. Žaidimas įtraukia ne tiek savo galimybėmis, siužetu, kiek beprotišku veiksmu, pripildytu adrenalinu.  Ženkliai geresnes emocijos laukia žaisiančių su draugas – apart coop‘o kampanijoje laukia keli klasikiniai režimai – keletas capture the flag variacijų, Team Deathmatch, Deathmatch. Iki nepadorumo pabodusius režimus pagyvina bonusai už sėkmingus pasirodymas – patobulinimai bei atrakinami ginklai.

 

***

 

Keletas klaidelių neleidžia šiam projektui pasiekti aukštumų – vienodi koridoriai, su aplinka susiliejančios kulkos, žemėlapių multiplayer režime trukumas kiek erzina. Tačiau tikras, dar neužmirštas transformerių humoras, spalvingi personažai, geras įgarsinimas ir detali animacija negali likti nepastebėti. O dar veiksmas, veiksmas ir dar kartą veiksmas!

 

Visiems smagaus veiksmo mylėtojams, jau n-tąjį kartą žaidžiantiems Gears of Wars TWFC taps tikru atradimu, o visiem kitiem – tiesiog smagiu žaidimu.

Parinktys

Ivertinkite:
0.1