9.0
-.-
9.0

Apžvalga

Autorius: Jeremies | Data: 29, Birželis 2004 00:00
Realaus laiko strategijos PC rinkoje turi daug ištikimų žaidėjų, kurie strimgalviais lekia į parduotuves pasirodžius naujam, bent kiek dėmesio vertam žanro žaidimui. Neabejoju, tokie žmonės jau gerą pusmetį savo sapnuose ir rožinėse svajonėse regėjo hitu žadėjusi tapti - „Soldiers: Heroes of World War II". Dar tik prasidėjus žaidimo gaminimo darbams vyrukai iš Codemasters bosais ir baritonais krykštavo, kad šis naujas jų šedevras taps bene vienu geriausiu pastarūjų metų strateginiu žaidimu. Soldiers: Heroes of World War IIIr štai įsuktas svaigaus reklamos ir lukesčių verpeto, aš turėjau garbės nusipirkti šį, taip lauktą žaidimą, ir galiu pasakyti, - kad nors ir kaip bebūtų keistą, - aukščiau minėti Codemasters darbuotojai visgi nemelavo. Žaidimą galima apibūdinti ne tik kaip gerą ir kokybišką žanro produktą, bet ir derėtų teigti jog tai yra tiesiog novatoriškas karinės tematikos RTS"as ne tik pateikęs daugybę naujovių, bet ir kartu tiesiog iš pamatų keičiantis visus iki šiol nusistovėjusius realaus laiko strategijų pagrindus. Apie visas šias naujienas ir nelauktus, bet jau labai malonius aspektus aš dabar ir norėčiau papasakoti. Nesenai aprašinėjau vieną geriausiu šiandien dienai streteginių žaidimų „Ground Control 2". Taip, tai išties kokybiškas ir dėmesio vertas produktas....bet.....visiškai sutinku su daugelio žaidėjų teigimu, jog prie šio žaidimo galimą praleisti keletą įspūdingų vakarų .....deja nedaugiau. Savo ruožtu „Soldiers: Heroes of World War II" ne tik privers žaidėjus su didžiuliu malonumu lukštenti vis naujas ir naujas misijas, bet kartu ir neitikėtinai stipriai trauks tave į savo atmosferą ir nepaleis žaidėjo miegoti vis ilgesnį ir ilgesnį laiką. Kodėl? - netrukus atsakysiu. Pagrindinis žaidimo koziris - nerealiai puiki fizika. Tą pažymi beveik kiekvienas žaidimo oficialiuose forumuose dalivavęs asmuo. Reikia susprogdinti tankui neleidžiančią pravažiuoti sieną? - prašau, - jokių problemų; reikia išnešti į orą ramiai gyventi trukdančią lūšną? - gerai - tik nesinervuotike viskas bus padaryta ir padaryta labai įspūdingai. Puikus ir kareivių dirbtinis intelektas ( ko negalima pasakyti apie daugelį RTS ), - jie tikrai nestovės it šiaurės Velso avelės ir ramiai nežiūrės kaip jų draugams pasislėpęs priešas bazūka paleidžia vidurius..oi nee...jums leidus jie pradės atkakliai po žemėlapį ieškoti tų nelabūjų ir įvairiausiais būdais patys pirmieji bandys juos sunaikinti. Kaip ir tikrovėje pagrindiniai keliai į sekmę čia bus kiariuomenės dydis ir kareivių nuovokumas, - vargu ar jums pavyks pasitelkus tik keturias ginkluots personas stealth elementų pagalba paskersti visą priešų armiją kaip tai galima buvo padaryti žaidime Commandos, ne, čia nejuokai, viskas tikroviška ir idealiai gražu. Soldiers: Heroes of World War IIMisijų metu, norint prarasti kuo mažiau savų kareivių, jum teks planuoti kariuomenės veiksmus. Turėsite nuspresti, kuomet geriau šturmu pulti nepasirengusius priešininkus, o kada geriau išlaukti momento ir paspesti genialius spąstus, - žodžiu teks pamastyti. Ginklų arsenalas pakankamai padorus, - be mylimų ir visuomet reikalingų tankų čia rasite ir kelių rušių pistoletų, automatų, šautuvų ir devynias galybes skirtingų sprogmenų, kurie dažnai tampa pagrindinėmis priemonėmis skinantis kelią į šlovę. Atsižvelgiant į tai, kad kalbame apie RTS daug pluduriuoti apie grafiką čia nereikėtų, tačiau pasakyti, jog aplinkos vaizdai, kareivių ir technikos detalimas yra aukšto ir labai kokybiško lygio, verta. Savo darbą puikiai atlieka ir gausūs bei įspūdingi specefektai. Garsas taip pat nenusipelnė blogų žodžių, - šūksniai, mašinų riaumojimas, šaudymas viskas čia tiesiog liuks. Atsižvelgiant į tai, kad užduočių žaidime nėra labai daug, norėtusi tikėti jog netrukus galėsime išvysti ir „Soldiers: Heroes of World War II" papildymą, o dabar galima teisėtai teigti, kad daugumas žaidėjų perėję žaidimą iki galo, jo neišmes iš savo kompiuterio ir bandys pereiti jau žaistus lygius dar ir dar kartą taikydami vis naujasnę ir gudresnę taktiką, - nedaugelis žaidimų gali tuo pasigirti. Apibendrinus galiu pasakyti, kad žaidėjai pažaidę vieną ar kitą žaidimą visuomet randa prie ko prikibti ir nepraleidžią progos apkalbėti žaidimo silpnasias vietas, neabejoju daug dėmesio ir kalbų sulauks ir „Soldiers: Heroes of World War II", bet manau, kad daugumas tų atsiliepimų bus geri, nes prikibti prie šio žaidimo yra įpač sunku, labai jau daug kruopštaus darbo įdėjo į jį leidėjai, ir už tai jiems didelis ačių.

Parinktys

Ivertinkite:
0.1