• Išleidimo data
    • 2007-03-27

    • Gamintojas
    • EA Los Angeles

    • Leidėjas
    • Electronic Arts

3.8
-.-
9.0

Apžvalga

Autorius: Karolis | Data: 5, Liepa 2007 00:00
Ir vėl karas. Ir vėl mūšiai. Ir vėl ginklai, kova ir azartas. Tokiais skambiais šūkiais mus pasitinka naujoji Command & Conquer 3 dalis "Tiberium Wars". Garsusis strategas Jus vėl įtrauks į kovą tarp gėrio ir blogio už savo teritoriją, žmones, techniką ir visą tai, kas priklauso Jums. Tad kovokite už tiberiumą!!! Kad ir kurią pusę atstovauti pasirinksite sulauksite daug malonių staigmenų, kurias paruošė Electronic Arts. Bene smagiausiai ir saldžiausias "šviežiai" įdiegtas dalykas - video intarpai. Jie akimirksniu užgniaužia kvapą ir norom nenorom įtraukia gilyn į žaidimo sūkurį. Didžiausias stimulas žaisti žaidimą "dar bent 5 minutes" yra nežinojimas kas taves lauks ir tykos kitoje misijoje. Kampanijos rėžimas yra neįtikėtinai įtraukiantis. Į Command & Conquer 3: Tiberium Wars sugrįžo ir Joe Kucan, kuris vaidino ir vaidina pagrindinį NOD lyderį – Kane. Šįkart jis dar labiau pamišęs ir pasirengęs valdžią imti į savo rankas. Mums nuo to – tik smagiau. Žaidime yra pagrindiniai du priešai, tai GDI ir NOD, kurie yra amžiams nesutaikomi priešai. Žaidimo eiga eina chronologine, labai tvarkingai pagal scenarijų, išdėstyta tvarką. Žaidimo eigoje prisideda ir nauja ateivių rasė, pavadinimu Scrin. Ryškus patobulėjimas EA gaminyje pastebimas kampanijoje, kurios misijos nebebus vien nugalėti priešą ar tam tikrą laiką apginti savo bazę nuo priešų.Dabar reikės pavyzdžiui, su savo inžinieriais užimti įvairius pastatus, kaupti spindulines patrankas ir naikinti gynybinius priešo įtvirtinimus ar net sudaryti trapią sąjungą su savo baisiausiu priešu, kad nugalėti naują grėsmę – ateivius. Visos misijos bus skirstomos į pagrindines ir antraeiles, kurias pirmiau vykdysite – rinktis tik jums. Papildomo įdomumo misijoms dar suteikia ir realios pasaulio vietovės, kuriose jos vyks. Taigi, jums teks pakariauti Vašingtone, Sidnėjaus senamiestyje ir Amazonės džiunglėse. Populiariausia, tarp internete sutiktų žaidėjų, rasė yra GDI. Ją galime įvardinti kaip stiprius, bet tiesmukiškus. Pakankamas skaičius mamutų tankų ir jugernautų gali būti tokia stipria jėga, kuria kažin ar kas nors galės įveikti. Todėl jeigu tingitė daug galvoti ar RTS batalijose dar nesate ypatingai daug patyręs asmuo – GDI yra jums skirta rasė. Jų konkurentai NOD - visiškai skirtingi. Jų taktika labiau gudresnė, pasikliauti pasala. Jų nematomi tankai ir bombonešiai užpuolą priešą iš pasalų. Kaip ir gyvenime, taip ir žaidime - įdomiausia yra naujovė. Tad smagiausiai ir įdomiausiai turbūt yra žaisti už ateivių Scrin rasę. Pačiame žaidime, Jūsų patogumui, atsirado šoninis meniu. kurio pagalba bet kurioje žemėlapio vietoje be jokių problemų galima užsakyti papildomų kareivių ar pastatų. Labai gera naujovė, kad vienu metu galima statyti kelis pastatus, kas ekonomiškai labai sustiprina Jūsų šansus.Tačiau kartais netgi lygioje vietoje, kai arti nėra jokių pašalinių objektų, pastatyti kokį nors pastatą yra praktiškai neįmanoma. Tenka ieškotis kitos vietos. Žaidimo grafika, kaip ir daugelyje EA kurtų žaidimų - labai gera. Žaidimui būdingas ir geras garsas. Sudėjus visa tai gauname kaip niekad puikią Command & Conquer serijos dalį, kurią privalo pabandyti visi Kane istorijos gerbėjai, RTS fanai ar žaidėjai ieškantys įdomios strateginės pramogos. Taigi viską reziumavus gauname puikų realaus laiko strateginį žaidimą su ateities horizonto gairėmis. Gero žaidimo, karo vadai ;)

Parinktys

Ivertinkite:
0.1