• Išleidimo data
    • 2004-09-17

    • Gamintojas
    • Pandemic Studios

    • Leidėjas
    • LucasArts Entertainment

9.0
9.1
9.0

Apžvalga

Autorius: Jeremies | Data: 17, Rugsėjis 2004 00:00
Kažkada originaliomis ir drąsiomis idėjomis garsėjusi leidybinė kompanija LucasArts Entertainment, kelis pastaruosius metus visą savo dėmesį skirti nusprendė vienai žaidimų serijai – „Star Wars". Garsaus filmo motyvais sukurtų žaidimų mes jau matėme tiek, kad vargu ar juos suskaičiuoti pajėgtų ir patys didžiausi serijos gerbėjai. Taigi klausimas, ar dar vienas, nesenai išleistas Lucas Arts ir kūrybinės kompanijos Pandemic Studios action produktas – „Star Wars: Battlefront" sugebės sublizgėti gausiame panašių kūrinių būryje, domino daug ką. Star Wars: BattlefrontJuolab, kad ir patys žaidimo kūrėjai, šį kartą žadėjo mums pateikti neeilinį šedevrą. „Star Wars: Battlefront", tai keturių atskirų kovotojų grupių – imperijos, respublikos, prekybinės federacijos ir sukilėlių – kariuomenių kovos įvairiuose galaktikos kampeliuose. Žaidėjas, pasirinkęs norimą kovotojų grupę, tūrės galimybę valdyti vieną iš penkių tipų kareivių, - snaiperį, lengvosios arba sunkiosios artilerijos pėstininką, mediką arba tik tam tikrai kovotojų grupei būdingą unikalų kareivį. Atskiruose kovos laukuose, žaidėjo kariuomenė tūrės užimti keletą, tam tikroje vietovėje įsikūrusių kontrolinių punktų, neutralizuoti priešus ir naikinti jų techniką. Tam tikrą laiką apsaugojus kontrolinius punktus arba ženkliai išretinus priešų armijos gretas (veiksmas vyksta „Battlefield" principu), pasiekiama pergalė. Padėti siekti pergalės gali ir atskiruose mūšiuose pasitaikančios šalutinės užduotis (tam tikrų objektų sunaikinimas, vietovių užblokavimas ir t.t). Kovos metu, žaidėjas tūrės galimybę naudotis ir karine technika, kurios pasirinkimas žaidime tikrai didžiulis, - nuo greitaeigių Spidebike iki egzotiškų šešiakojų robotų A.T.T.E. Įvairūs važiuojantys, vaikštantys ir skraidantys mechanizmai bene didžiausias malonumas kurį žaidėjas gali gauti iš „Star Wars: Battlefront". Valdyti pasirinkta žaidimo personažą ar transporto priemonę jūs galėsite tiek pirmu, tiek ir trečiu asmeniu. Kūrėjai „Star Wars: Battlefront" žaidime pristatė mums dešimt skirtingų planetų ir net septyniolika jose esančių, mums prieinamų vietovių. Kiekvienos planetos gamtos peizažai yra unikalūs ir nepakartojami. Vienur žaidėjus sups neaprėpiamos dykumos ar didingai iškilę kalnai, kitur žaliuojantys miškai su keistais juose besišlaistančiais gyviais. Star Wars: BattlefrontVis naujų, gražių žaidimo lokacijų tyrinėjimas, aštrūs kovų epizodai ir nuostabi karinė technika, - tai stipriosios „Star Wars: Battlefront" pusės. Kaip bebūtų gaila, tačiau ir silpnesnių vietų žaidime taip pat yra. Visų pirma, vietomis kiek erzino priešininkų ir savo kariuomenės kovotojų dirbtinis intelektas. Būdavo, kad nors ir kaip besistengtum kariauti, kolegos kareiviai pradėdavo krėsti įvairias nesąmones ir tiesiog dovanodavo pergalę priešams, kurie savo ruožtu dideliu protu irgi nepasižymėdavo, - imk jiems iš po nosies ir pavok robotą A.T.A.T (10m. aukščio), jie nesupyks,... jie net nepamatys tavęs, bet atkreips dėmesį į už kelių kilometrų stovintį krūmuose ir pasislėpti bandantį mediką, kuris jiems lyg ir nekėlė didesnio pavojaus. Taip pat kiek nuvylė ir žaidimo grafika. Nors bendrai žiūrint, vaizdas visai neblogas, visgi neišvengiamai išlenda ir kaikurie grafikinio žaidimo varikliuko minusai, - prasti veikėjų portretai, bei pasitaikančios kampuotos virtualaus pasaulio detalės. O ir numesti kaltę žaidimo perkėlimui į PC iš PS2 konsolės nederėtų, nes mes matėme jog ir tai padaryti galima beveik idealiai („Splinter Cell"). Kalbant apie žaidimo garsus, priekaištų nėra, - viskas aišku ir tikroviška. Ypač gerai sukurti sprogimų, šūvių efektai. Puiki ir žaidime skambanti kompozitoriaus Džono Viljamso muzika. Star Wars: Battlefront Epilogas. Nors ir turintis silpnų vietų, bendrai žaidimas gavosi gana vykęs, o dar atkreipiant dėmesį ir į gausų Star Warsininkų fanų būrį, galime drąsiai teigti, jog iki vidutinioko lygio žaidimas nekris ir atneš nemažą pelną kūrėjams.

Parinktys

Ivertinkite:
0.1