• Išleidimo data
    • 2004-11-04

    • Gamintojas
    • EA Los Angeles ir TKO Software

    • Leidėjas
    • Electronic Arts

9.1
9.8
8.0

Apžvalga

Autorius: Jeremies | Data: 4, Lapkritis 2004 00:00
Viena geriausių visų laikų karinės tematikos šaudyklė „Medal of Honor" pagaliau sulaukė dėmesio verto tęsinio. Įkandin kompanijai Activision ir jos nesenai išleisto karinio FPS žaidimo „Call of Duty" tesiniui, Electronic Arts grupė, šį mėnesį pristatė žaidėjams savo, jau legendiniu tapusio žaidimo „Medal of Honor" naująją dalį – „Pacific Assault". Ir nors žaidimų rinka yra sausakimša įvairaus lygio karinių šaudyklių, tuo, kad naujasis EA kūrinys taps vienu populiariausių tarp žaidėjų, neabejoja niekas. Medal of Honor: Pacific AssaultO ir pati Electronic Arts, dar prieš žaidimo išleidimą puikiai suprato, jog nuo naujojo MOH sėkmės, stipriai priklausys ir kompanijos prestižas, - vargu ar žaidėjai būtų ramiai reagavę į nevykusį tokio žaidimo tęsinį (juolab, kad prieš kurį laiką išleisti keli serijos addon"ai, buvo priimti žaidėjų, švelniai tariant, be ovacijų). „Medal of Honor: Pacific Assault" veiksmas vyksta antrojo pasaulinio karo metais. Skirtingai nuo daugelio panašios tematikos žaidimų, kautynių vieta taps ne vidurio ir rytų Europos ar šiaurės Afrikos valstybių teritorijos, o ramiojo vandenyno salų džiunglės bei krantai. Jūs atsidursite pagrindinio herojaus – eilinio Tomo Konlino, nuo pat žaidimo pradžios mesto į karo mėsmalę, kailyje. Jūsų užduotis – vykdyti įvairius kariuomenės vadų nurodymus, išgyventi karo baisumus ir jam užsibaigus grįžti namo, - pageidautina ne plastikiniame maiše. Tą padaryti bus nepaprastai sunku, kadangi jums taip branginamą gyvybę bandys atimti klaikūs padarai, ramiojo vandenyno salų siaubūnai – japonai. Naktimis džiunglėse spęsdami pasalas, nuolatos jus atakuodami iš jūros, oro ir sausumos, jie įvarys jums daugybę kompleksų ir ilgai vers sapnuoti tą klaikų bei sąmonę temdantį riksmą – banzai !!!. Žaidimo metu, eilinį kartą siauraakiai mirtinai pašovus mūsų pagrindinį herojų, į paniką leistis ir prakaituotais pirštais spaudinėti quick load mygtuką, visai nederėtų. Tomui, gulinčiam nukautam, kurnors ryžių laukuose, į pagalbą atskubėti dar gali, šalia buvęs ir vietos florą nekaltai tyrinėjęs komandos narys – medikas. Jis kaipmat pagydys Tomą ir šis leisis toliau pažindinti čiabuvių japonų su specifinėmis, kiek keistomis, amerikiečių kariams būdingomis manieromis (na suprantate, - tai kulka į galvą, tai natyčia granatą už kelnių ir t.t). Dar viena žaidimo naujovė, kurią reikalui esant galima atjungti, yra galimybė jūsų herojui mirtinai nukraujuoti. Stipriau susižeidęs Tomas pradeda netekti kraujo ir laiku nesuradęs specialių tvarsčių jis tiesiog pasimirs (tokioje bėdoje ir dėdė medikas neišgelbės). Medal of Honor: Pacific Assault Vienu metu, pagrindinis herojus galės nešioti granatas, sprogmenis, bei dviejų rūšių šaunamuosius ginklus. Pasibaigus šovinių atsargai, visada galima pasiskolinti naują šautuvą ar automatą iš draugo ar priešo, kurie dėl natūraliu priežasčių (pvz kulkos tarpuakyje), jums nė nebandys priešintis. Kartais jaučiamą šovinių trūkumą galėsite kompensuoti žavingais šautuvo rankenos smūgiais nekaltam japonėliui į galvą (paspausdami dešinįjį pelės klavišą). Sukelti fejerverkus (susprogdinant lėktuvą ar kitą priešų transportą) bus galima ir su lygiuose pasitaikančiais stacionariais pabūklais. Priešininkų dirbtinis intelektas gerokai sustiprėjęs. Jie nuo Tomo slėpsis, bandys pulti iš pasalų, grupuosis. Tuo pat metu ir pagrindinis herojus galės nepastebėtas sėlinti pro priešų gretas pasislėpęs purviname vandenyje ar tankioje džiunglių augmenijoje. Žaidimo gamtos peizažai puikūs. Nuostabios, kone realios džiunglės, visiškai tikroviški vanduo ir dangus bei didžiuliai plotai taps malonia dovana žaidėjams. Savo ruožtu yra ir šiokių tokių neužbaigtumu. Vienas jų – ne visiškai tikroviški kareivių veidai. Kiek gražesnių norėtųsi ir statinių bei karinės technikos. Medal of Honor: Pacific AssaultFizikinis žaidimo varikliukas – Havok, suteiks žaidėjams galimybę griauti kai kurias norimas sienas, - smulkmena, bet maloni. Garsas, kaip Electronic Arts ir žadėjo – tikrai puikus. Sprogimų efektai, šaudymas, riksmai, karinio transporto garsai – aukščiausio lygio. Reziumuojant, pasakau tik tiek, kad žaidimas gavosi puikus. Į „Game of the year" nominaciją „MOH: Pacific Assault" nors ir nepretenduos, bet visgi taps populiarus karinės tematikos mėgėjų tarpe ir leis teigti, jog Electronic Arts puikiai padirbėjo kuriant šios puikios serijos tęsinį.

Parinktys

Ivertinkite:
0.1