• Išleidimo data
    • 2004-09-20

    • Gamintojas
    • XXv Productions

    • Leidėjas
    • The Adventure Company

8.0
-.-
8.0

Apžvalga

Autorius: Jeremies | Data: 20, Rugsėjis 2004 00:00
Ar gali vienas žmogus sukurti kompiuterinį žaidimą? Aišku, kad taip. O ar gali sukurti gerą, tikrai populiarų žaidimą? Pasirodo, kad gali. Būtent tai 2002 metais ir padarė Temzės (D. Dark Fall II: Lights OutBritanija) universiteto studentas Džonatanas Bouksas, pats vienas sukūręs Adventure žanro žaidimą „Dark Fall". Kūrinys sulaukė netikėto pasisekimo ir didžiulio susižavėjimo žaidėjų tarpe ir, jei ne žymioji „Syberia", ko gero būtų realiai pretendavęs į geriausio metų Adventure žanro žaidimo titulą. Neilgai trūkus, po „Dark Fall" išleidimo, D. Bouksas pasirašė sutartį su žymiąja The Adventure Company dėl dar dviejų žaidimo dalių kūrimo, ir dabar, praėjus jau dviems metams, mes sulaukėme antros nuotykių žaidimo dalies „Dark Fall: Lights Out". Naujoji žaidimo dalis pasakoja apie jauną kartografą Bendžaminą Parkerį, 1927 metų balandžio 27-tąją dieną atvykusį į nedidelį Anglijos miestelį Trevertoną, kur jis, vietinio gyventojo pakviestas, turės patikslinti vietinės krantinės žemėlapį, nes per gan trumpą laiko tarpą miesto Kornoulo įlankoje nuskendo net trys laivai. Dirbdamas Bendžaminas pastebi, kad ankstesni apylinkės žemėlapių sudarinėtojai neįtraukdavo į juos įlankoje esančio Fetch Rock švyturio, jau anksčiau patraukusio mūsų herojaus dėmesį. Vietinių gyventojų apklausa Bendžaminui nieko gero nedavė, nes jie visi iki vieno kategoriškai atsisakydavo kalbėti apie paslaptingąjį švyturį. Taigi, Bendžaminas nusprendžia pats išsiaiškinti paslaptį ir patraukia į Flano salą, kurioje ir stovi Fetch Rock švyturys. šia visi Parkerio nuotykiai ir prasideda. Jam teks ištyrinėti visus paslaptingiausius Trevertono užkampius, nukeliauti į praeitį bei ateitį, išsiaiškinti Fetch Rock švyturio paslaptį ir pažvelgti į akis pačiam blogiui. D. Bouksas abejose „Dark Fall" dalyse dėjo visas pastangas tam, kad kaip reikalas išgąsdinti žaidėją. Dark Fall II: Lights OutJam tas puikiai pavyko. Abi žaidimo dalys pasižymi labai niūria ir šiurpinančia atmosfera. Žaidžiant „Dark Fall: Lights Out", net ir stipriausių nervų žaidėjai tikrai ne vieną ir ne du kartus pajaus baimės ar net panikos jausmą, ir juos nuolatos lydės labai nejaukūs pojūčiai, tarytum visus žaidėjo judesius jau seniai seka paslaptingosios tamsos jėgos. Žodžiu, malonumą iš žaidybinio proceso Adventure gerbėjai tikrai turėtų pajausti. Žaidimo siužetas įtemtas ir nenuspėjamas, todėl įsigilinus į žaidimo eigą ir istoriją, atsitraukti nuo jo bus nepaprastai sunku. Be to, nors žaidimas ir neturi alternatyvios pabaigos, visgi siužetas nėra visiškai linijinis, o tai tik dar labiau turėtų sustiprinti žaidėjų simpatijas produktui. Skirtingai nei kituose šio žanro žaidimuose, čia dialogų su herojais nors ir nedaug, tačiau dažnai jie būna ne nuobodūs, o įdomūs bei labai naudingi tolimesniam žaidimo veiksmui. Atskiro pagyrimo nusipelno, praktiškai, visos žaidimo loginės užduotys ir mįslės. Kaip ir turėtų būti gerame šiuolaikiniame Adventure žaidime, jų yra daug ir labai įvairių, tačiau išskirtina „Dark Fall: Lights Out" savybė – daugumos užduočių sudėtingumas. Man, ko gero, dar neteko matyti tiek daug protingai padarytų, tačiau ganėtinai sudėtingų ir įdomių, „quest"ų" viename žaidime. Kiekvienos loginės užduoties išsprendimas suteikia didžiulį malonumą, įneša aiškumo į siužetą ir suteikia papildomų minčių paslaptingos istorijos apmąstymams. Pirmosios „Dark Fall" dalies grafika buvo kuriama, naudojant dabar jau gerokai pasenusį Macromedia varikliuką ir gera grafika akivaizdžiai nepasižymėjo. Dark Fall II: Lights OutAntroji dalis pastebimai žengė žingsnį pirmyn, ir grafika pasidarė daug patrauklesnė žaidėjams, nors ir netapo stipriausia žaidimo puse. Žaidimas turėtų be problemų pasileisti ir senuose kompiuteriuose (reikalavimai: 425 Mhz procesorius, 128 MB atminties ir 16 MB vaizdo korta), o problemų dėl išmetimų ar žaidimo užstrigimo bent jau aš neturėjau. Džonatanas Bouksas pasižymėjo ir muzikiniame žaidimo apipavidalinime. Skelbiama, jog jis specialiai antrajai „Dark Fall" daliai pats sukūrė keletą muzikinių kompozicijų bei įrašė žaidime girdimus gamtos, o tiksliau jūros, vėjo ir griaustinio, garsus. Dialogai ir kiti garsiniai efektai skamba neblogai ir žymiai paaštrina siaubą keliančią žaidimo atmosferą. „Dark Fall: Lights Out" puikus Adventure žaidimas su mistikos elementais. Pagal The Adventure Company pareiškimus ir antrosios „Dark Fall" žaidimo dalies siužetą, tampa akivaizdu, jog netrukus mes turėtume išvysti ir trečiąją trilogijos dalį, kurios nekantriai laukti bus ko gero verta. O dabar siūlyčiau iš arčiau susipažinti būtent su antrąja serijos dalimi, žinoma, jei tik jūs esate Adventure žanro gerbėjas.

Parinktys

Ivertinkite:
0.1