• Išleidimo data
    • 2013-08-20

    • Gamintojas
    • 2K Marin, 2K Australia, 2K China

    • Leidėjas
    • 2K Games

7.9
7.9
8.0

Apžvalga

Autorius: Kai | Data: 26, Rugpjūtis 2013 13:52

Geras virėjas gardžiam patiekalui paruošti naudoja tik geriausius ir šviežiausius produktus, blogam – net maisto galiojimo laikas ne motais. 2K Marin iš nevykusios kiaušinienės nusprendė pagaminti suflė.

 

Bureau: XCOM Declassified vienas iš tų retų atveju, kai atsakingas leidėjas, po projekto anonso atsižvelgė į žaidėjų susirūpinimą. Prieš metus pristatyta šaudyklė XCOM visatoje ne tik nuliūdino deramo strategijos tęsinio laukusius, bet dalį jų ir papiktino. The Bureau: XCOM DeclassifiedProjektą nuspręsta atšaukti. O štai prieš porą mėnesių jis grįžo: pirmo asmens perspektyvą pakeitė veikėjui iš už nugaros prikabinta kamera, daugiau dėmesio susilaukė ir taktika mūšio lauke.

 

Išprotėję ateiviai

 

Bureau, kaip ir ankstyvas projektas, pasakoja apie 60-ųjų JAV. Matyt, Mad Men populiarumas neliko nepastebėtu ir žaidimų industrijoje. Vieną gražią dieną šalies strateginius gynybos objektus užpuola ateiviai, sugebėję išsinešdinti CŽV ir armijos atstovai persikelia į slaptą bunkerį, skirtą partizaninei veiklai vykdyti galimo garo su TSRS atveju. Mobilizuojami mokslininkai, inžinieriai ir kiti šaliai reikalingi ir dar gyvi žmonės. Įkuriamas pasipriešinimo judėjimas, savo pagrindiniu tikslu įvardijantis mobilizaciją, atėjūnų tyrinėjimą ir jų technologijų įvaldymą.

 

Žaidėjui tenka Carterio, rūstaus ir asmeninių problemų kamuojamo agento vaidmuo. Pagrindinė užduotis – vadovauti lauko operacijoms. Į pareigybes įeina: taktiniai ir strateginiai sprendimai (kada kur ir kokiu būdu pasiekti organizacijai naudingus tikslus), personalo valdymas(naujokų treniruotės mūšio lauke; jų gebėjimų pasirinkimas ir arsenalo skirstymas) bei tuščiažodžiavimas su vadovybe ir kolegomis.

 

Ateiviai gi, nuvalkioti ne ką nemažiau nei išlikę gyvieji. Apkrėsti žmoniją virusu ir pavergti planetą, originalumas sutinkamas kiekviename mokslinės fantastikos kampe. The Bureau: XCOM DeclassifiedO gaila, juk šaltojo karo metais galima buvo pafantazuoti apie galimą bendradarbiavimą su sovietais, daugiau dėmesio skirti tais laikais madingiems pompastiškiems mokslo, technologijų projektas ir etc. Tačiau, deja, šimtus kartų girdėtos natos čia skalambija visa gerkle.

 

Originalumo patentų biure beieškant

 

Žaidimo mechanika, deja, kaip ir pasakojimas kelia žiovulį. Viskas, net dialogų metu naudojamas replikų „ratas“ primena apie Mass Effect. Tik skirtingai nei Bioware, 2K Marin, atrodytų, net nesuvokė kam prikabino eilę elementų.

 

Pokalbiai jokios įtakos siužetui neturi – papildomos replikos atsako už bendro pobūdžio frazes, kurias galima būtų pasakyti ir šiaip. Ir tai nesvarbu, projekto linijiškumo neįmanoma paslėpti net po puikia grafika ar visai neprastais susirėmimais. Galop, Bureau – tai įprasta šaudyklė, kurioje išvalydami žemėlapius, keliaujame į naujos. Su tuo skirtumu, kad užduočių eiliškumą renkamės patys.

 

Užtat šiokie tokie tyrinėjimai ir arsenalas leidžia pakamantinėti šį projektą kiek mieliau. Vienu metu mūšio lauke gali dalyvauti 3 personažai. Pagrindinį, Carterį, valdome kaip įprasta: nuo priedangos prie priedangos, pif-paf, granatos, specialūs gebėjimai ir etc. likę 2 – pasirenkami, tobulinami aprengiami. The Bureau: XCOM DeclassifiedMūšio įkarštyje galima aktyvuoti taktinės pauzės meniu, kuris leidžia nurodyti kolegoms tolimesnius veiksmus. Gebėjimas derinti visų agentų veiksmus – vienas iš nedaugelio džiaugsmų, kuriuos suteikia šis projektas. Į orą iškeliantis taikinį Carteris leidžia snaiperiui vienu šūviu sudoroti užsibarikadavusį nenaudėlį. O interaktyvių objektų gausą(spąstai, bombos, patrankos) kovos lauką pagyvina tiek, kiek reikalinga neužmigti jaukioje priedangoje.

 

Žaidėjo padėjėjai – kaip tai jau įprasta, visiški idiotai. Tačiau šiame žaidime tai ne tokia didelė problema, nes jų bukumas verčia aktyviai naudotis taktiniais gebėjimais.

 

***

 

Bureau: XCOM Declassified – tai be galo gražus žaidimas, kuris sugebėjo įtraukti taktinius susirėmimus į kovos lauką, patenkinamai. Bet ir tiek: pasakojimas, veikėjai, įvairovė liko už projekto borto, o pasirinktas laikotarpis atsako už aplinkos ir šukuosenų dizainą, vaizduotė, matyt, išsikvėpė net nepradėjusi veikti.

 

Mėgstantiems trečio asmens priedangų šaudykles Bureau leis atsipalaiduoti keletą vakarų, tik nedėkite į jį daug vilčių.

Parinktys

Ivertinkite:
0.1