• Išleidimo data
    • 2003-01-05

    • Gamintojas
    • Akella

    • Leidėjas
    • 1c

9.6
10
9.0

Apžvalga

Autorius: erdnA | Data: 5, Sausis 2003 00:00
"Karibų jūros piratai" – tęsinys žinomo žaidimo „Korsars", išleisto 2000 metais. Iš pradžių žaidimas turėjo vadintis „Korsars 2", bet pasirodžius filmui „Karibų jūros piratai", buvo nuspręsta pavadinti analogiškai filmo pavadinimui. Siužeto vystymas taip pat buvo truputį skolintas iš šio filmo. Pirates Of The CaribbeanManau, kūrėjai skubėjo išleisti žaidimą iki filmo premjeros, todėl jame galima rasti kai kurių netikslumų bei gramatinių klaidų, laimei, tai netrukdo žaidimo praėjimui. Jūs laivo kapitonas. Žaidimo pradžioje jūs turite seną sulūžusį burlaivį, taip pat pas jus yra nedidelis kiekis pinigų bei prekių, surūdijęs kardas bei pigus pistoletas, iš kurio pataikyti į žmogų galima tik šaudant įrėmus. Jūsų pagrindinis uždavinys, neskaitant žaidimo pagrindinio siužeto, tai uždirbti daug pinigų, nupirkti gerą laivą ir, žinoma, kaip ir kiekviename RPG, pakelti savo lygį ir įgūdžius. Visa tai pasiekti galima skirtingais keliais, pasakysiu iš karto, kad žaidžiant žaidimą tik pagal siužeto liniją, vargu ar pasiseks prieiti aukštą lygį ir surinkti daug pinigų. Pinigams uždirbti yra daug kelių. Pagrindiniai, tai – prekyba, kvestų atlikimas už atlygį ir laivų užgrobimas. Sukaupus pinigėlių ir išmėginus visus laivus, galima imtis žaidimo praėjimo pagal siužetinę liniją, kurios nepavadinsi ypatingai sudėtinga ir supainiota. Kaip man pasirodė, žaidimo siužetui kūrėjai neskyrė daug laiko ir pastangų. Žaidimo procesas yra padalintas į dvi dalis, tai herojaus valdymas ir laivo valdymas. Herojų galima valdyti tiek pirmu, tiek ir trečiu asmeniu. Kautynių metu pagrindinis ginklas – kardas, kadangi pistoletą užtaisyti užima daug laiko, o vienos kulkos paprastai, nepakanka nužudyti priešininkui. Pirates Of The CaribbeanTaigi tenka studijuoti kardo valdymo meistriškumą. Tam yra skirta viso labo tik trys mygtukai: blokas, linkis ir smūgis. Laivo valdymas (jeigu parinktyse pasirinkti simuliatoriaus režimą) labai priartintas realybei, todėl nuspaudę mygtuką „į priekį", nelaukite, kad jis tuoj pat ims didinti greitį arba pasisuks iš karto 90 laipsnių. Viskas priklauso nuo vėjo ir nuo būrių būklės. Mūšio metu galima paskandinti laivą, apšaudant jį bombomis ar sviediniais, arba paimti į abordažą ir kartu su savo komanda kautis špagomis. Užgrobus laivą, jį galima paskandinti arba pasilikti sau. Nesitikėkite su mažu laivu užgrobti didelį laivą. Net jeigu ir pavyks priplaukti iki jo, tai, kaip paprastai, dideliame laive toks žmonių skaičius, kad tau vienam iš karto tenka keturi, penki priešininkai. Nužudžius juos, tavęs laukia sekanti kajutė, po to dar ir dar viena, tuo tarpu užsisaugoti kovos metu negalima. Ne pats maloniausias jausmas yra žūti, užgrobiant paskutinę kajutę. Apie grafiką nieko blogo pasakyti negalima, ypač turint galvoje visai nedidelius žaidimo sisteminius reikalavimus. Visiškai trimačiai miestai, gražiai nupiešti personažai, oro sąlygų ir paros laiko kaita atrodo labai natūraliai. Ypatingai patiko jūra prie pakrantės, jos negalima aprašyti, paprasčiausiai reikia pamatyti. Pirates Of The CaribbeanTiesa, laivų detalizacija galėtų būti geresnė. Susumavus viską, galiu pasakyti, žaidimas turi patikti RPG ir jūrų simuliatorių mėgėjams.

Parinktys

Ivertinkite:
0.1