• Išleidimo data
    • 2012-09-13

    • Gamintojas
    • Ubisoft Shanghai

    • Leidėjas
    • Ubisoft Entertainment

8.0
7.9
8.0

Apžvalga

Autorius: Remas | Data: 21, Spalis 2012 09:57

         Apie šį žaidimą apkalbos sklandė nuo pat 2006 metų, kuomet pasirodė pirmosios šio žaidimo nuotrupos. Laiks nuo laiko pasirodydavo tam tikros naujienos, bet nieko aiškaus nežinojome. Tačiau nežinomybės užsklanda dingo, ir diennos šviesą išvydo I am Alive. I Am AliveŽaidimą kūrė Ubisoft kompanijos padalinys Ubisoft Shanghai., kurie taipgi kūrė tokius žinomus žaidimus Rayman, ar Beyond good & evil, bei kūria ateinanti superhitą FarCry 3. Taigi matome, kad ši kompanija nėra naujokė žaidimų rinkoje.

Pirmas įspūdis

                Taigi trumpai apie patį žaidimą. Turime post apokaliptinį pasaulį, kuriame sunaikinta beveik viskas, nebėra valdžios, neliko sukurtų įvairių malonumų, kurie palengvindavo mūsų kasdienybę ( galima drąsiai teigti, kad žaidimas primena šiek tiek filmą Aš legenda su Vilu Smitu). Išliko gyva tik maža grupelė žmonių, kurie yra išsibarstę po didžiulį miestą ir maldauja jiems padėti. Manote esate matę kažką panašaus ? Tikrai ne. Žaidimas nebus apie žmogelį su supergaliomis, apie mutantus, zombius ar dar velniai žino apie ką, neturėsime super ginklų ir kietos mašinos. Tai žaidimas apie paprastą vyrą, o tiksliau tėvą, kuris praėjus metams po apokalipsės, stengiasi rasti savo žmoną ir mažametę dukrą, ieškant jų palaipsniui, sekant jų paliktais pėdsakais. Iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad nėra įdomus žaidimas, tačiau kaip visuomet pirmasis įspūdis apgaulingas...

                Pradžia

                Žaidimą kūrė žmonės, kurie turėjo patirties su Prince of Persia ir Assassin Creed žaidimais, todėl čia rasime panašius elementus: mums įveikiant sugriuvusius tiltus, pastatus ar akligatvius, reiks kopti, šokinėti ar gerai pabėgėti, kad pasiekti tikslus ir brautis toliau per miestą. Tačiau čia matomas didžiulis skirtumas, nuo šių dviejų žaidimų serijų. Visų pirma galėsime bėgti ar laipioti tik tam tikrą laiką, nes mes turėsime riboti kiekį ištvermės. Įveikus, kad ir nedidelę kliūtį, turėsime pailsėti, negalėsime bėgti išdegę akis. Tačiau sunkesnėse vietose galėsime panaudoti įvairias priemones ištvermei didinti: tai bus konservai, nuskausminamieji, geriamas vanduo ir panašūs dalykai...

                Visų pamiršti...

                Pradėjęs žaisti pasijauti tikrame sunaikintame mieste. I Am AlivePilki vaizdai, sugriauti pastatai, bejėgiai besiblaškantys žmonės, sukuria tikrai niūrią atmosferą. Mieste bus nemažai žmonių, kurie reikalaus jūsų pagalbos. Pavyzdžiui, sutiksite motiną, kuri laikys savo sūnų peiliu perdurta ant kelių ir maldaus jūsų vaistų. Žinoma galėsite jam duoti vaistinėlę, bet galėsite pasilaikyti ją sau ekstra atvejais, arba galėjote jos nerasti, todėl greičiausiai vargšelis nesulauks rytojaus...

                Taip pat sutiksite priešiškai nusiteikusius asmenys, kurie bandys jūs nužudyti. Ne todėl, kad jie iš prigimties yra blogi, o tiesiog gindami savo naują teritoriją ar bandydami pas jus atimti maistą ar šaudmenis.

                Žinoma čia turėsite ginklų:, tačiau visai nedidelį kiekį: mačetę, pistoletą ir lanką. Braudamiesi per miestą rasite labai mažai amunicijos, todėl ji bus aukso vertės ir negalėsite ją taškytis kaip kituose panašaus žanro žaidimuose... Todėl čia mums suteikiama galimybė grasinti priešams ginklu, jo nepanaudojant... Bei yra labai smagu pamatyti pasikeitusią priešo reakciją išsiimant ginklą...

 

Kitka

Žaidime sukuriamas tikroviškumo jausmas, panaudojant įvairias emocijas. Pats žaidimas bus beveik nespalvotas, paaiškinant, kad veiksmas atkuriamas iš nufilmuotos medžiagos, kurią peržiūri vyro žmona ir dukrelė. Manau, tai puikus sprendimas, nes tai prisideda prie niūrios nuotaikos sukūrimo, kuris tiesiog būtinas šiam žaidimui.

                Kaip ir visi žaidimai, čia taip pat neišvengiama daugybės klaidų. Visų pirmą pati žaidimo grafika. Toks gigantas kaip Ubisoft, galėjo padaryti ją daug tikroviškesnę ir labiau atitinkančią mūsų laikus. I Am AliveManau, kad žaidimo varikliukas tikrai nėra pirmos jaunystės, kompiuterio resursus naudoja spausdamas vos ne iki galimybių ribos.

                Dar vienas akį rėžiantis ir juoką sukeliantis dalykas, yra ne iki galo atidirbtas grasiniams su ginklu. Viskas tvarkoje su priešais kol jie mato tavo atstatytą ginklą, kai paslepi jie staigiai pamiršta apie jį, ir vėl pradeda tave kūlioti ir artėti link tavęs, norėdami tave užpulti.

                Ir pabaigai...

Labai skubant, žaidimą galima įveikti per geras 8 – 9 valandas, tačiau bandant padėti visiems likimo pamirštiems žmogeliams, žaidimas tikrai užsitęs iki 12 ir daugiau valandų, ypač žaidžiant ant sunkesnio sudėtingumo lygio. Manau, šį žaidimą turėtų išbandyti visi, kuriems prie širdies yra realistiškumas.

 

Parinktys

Ivertinkite:
0.1