• Išleidimo data
    • 2003-12-01

    • Gamintojas
    • Egosoft

    • Leidėjas
    • Enlight Software

9.0
-.-
9.0

Apžvalga

Autorius: Jeremies | Data: 1, Gruodis 2003 00:00
Kosminių simuliatorių mėgėjai tikrai negali pasidžiaugti dideliu žanro žaidimų pasirinkimu, taigi kiekvienas naujas, sėkmingas šios tematikos produktas sukelia įtin didelį susidomėjimą „kosmiadų" fanatų tarpe, - būtent toks - sėkmingas ir vertas dėmesio yra naujas vokiečių firmos Egosoft žaidimas „X2: The Threat". 1999 metais išleidusi pirmą populiarų serijos žaidimą „X - Beyond The Frontier", Egosoft be darbo ir naujų įdėjų nesėdėjo ir todėl naujasis jų produktas „The Threat" nors iš tolo ir neatsiduoda novatoriškumu ir nematytu originalumu, visgi yra kruopščiai sukurtas ir pateiks žaidėjams, ne vieną valandą malonaus ir įtaraukiančio kosminio nuotykio. Jūs - pagrindinis žaidimo veikėjas Julianas, kuris per neregėtą ( taip mes ir patikėjome ) klaidą atsiduria kalėjime. X2: The ThreatIš šios romantiškos vietelės jis yra išleidžiamas tik su salygą, jog padės tarpgalaktiniai tarybai įtin svarbiame ir atsakingame reikaliuke, - mol ten kažkokį vietinį veikėją iš vienos planetos į kitą nuskraidinti reikią, dar vat ten pakeliui paketėlį bukam prekybininkui perduoti ir viskas, - laisvė ir šviesios dienelės kaip ir garantuoti. Bėgant laikui ir įvairiai klostantis aplinkybėms Julianui ( o tiksliau būtent žaidėjui ) tenka nuspresti kokiu keliu toliau eiti šioje - didelių galimybių ir didžių pavojų kupinoje galaktikoje. Pasirinkimo laisvė tikrai džiugina, pinigus užsidirbti ir savo autoritetą kelti jūs galėsite keliais būdais: Turėsite galimybę tapti tarpplanetiniu krovinių pervežiotoju. Ieškosite darbdavių, kurie už tam tikrą atlygį patikės jums pervežti jų prekes iš vienos nykios galaktikos vietos į kitą, - dar nykesnę. Galėsite pažinti ir romantišką visatos taksisto darbą. Nuveži vieną pilietį vienur, antrą kitur, pinigelius į kišenę ir viskas lyg ir nieko, pavojus mažas, konfliktų nėra, bet nuobodu ne tas žodis, - reikią galvotį kažką kitą. Bene daugiausiai žadanti „karjera" žaidime prekiautojas. Iššniukštinėję visus atokiausius galaktikos kampelius, susipažinsite su atskirų planetų eksportuojamomis ir importojamomis prekėmis ir galėsite susidaryti nemažą pelną pranašaujantį biznio planą, - pirksite pigiai prekes vienoje vietoje, brangiau parduosite kitoje, viskas aišku ir paprasta jei ne...aišku dėdės kosminiai piratai, kurių žaidime negi pritrūks. Jie neatostogauja, o ir savo darbą atlieką neatmestinai ir su meilę, pasirengę pasiusti pas Abraomą visus, jiems kelią pastosiančius nesusipratėlius. Surinkę atitinkamą sumą pinigų ir pasiekę tam tikrą autoritetą galėsite patys pasistatyti fabrikėlį. Tiesa ne žvakių kaip vienoje knygoje rašė, bet pelną vistiek atnešiantį. Pasirenkate saugų, bei resursų gausų sektorių, nusprendžiate ką norėtumėte gaminti suautomatizuojate ir pamirštate, pinigai į kišenę plaukia, galvos neskauda.Jei jums ne prie širdies kažkokie ten bizniai ir visi tie finansiniai reikaliukai, nenusiminkite. X2: The ThreatSusitaupę tam tikrą pinigų kiekį ir nusipirkę visais aspektais galingesnį kosminį naikintuvą ( pradžioje duodamas toks fufelis, kad net ir prisiminti nesinori ), galėsite pasirašyti su jau minėta tarpgalaktinę tarybą sutartį ir tapsite teisėtu samdomu kosminiu lakūnu, siunčiamu į pačias pavojingiausias ir svarbiausias karines užduotis. Na, o jei jums iki gyvo kaulo įgryso visos tos space tarybos arba jei šiaip kokia depresija kankina ir jūs tiesiog nenusiteikę vykdyti įvairių ten žiuželių įsakymų, - biškiuką prasisukę ir įsigiję naujesnį ir patvaresnį kosminį plieninį laivelį, romantikos genami galite pasiduoti... kad ir į pačius piratus. Mokesčių mokėti nereikia, draugų banditų surasite, o debilėlių iš kurių atimti krovinį ar kuriuos šiaip dėl malonimo ištaškyti visada atsiras. Verta pasisaugoti tik kosminės kariuomenės kuri puola dideliomis pajėgomis ir taip beatodairiškai, tarytum motina juos buvo pagimdžiusi tik tam tikslui, kad nuskersti mūsų nekaltąjį avinėlį Julianą. Nežmogai vienu žodžiu. Be sažinės. Trumpai - žaidimo pasaulis milžiniškas, galimybės ne ką mažesnės. Grafika.....ooo....tiesiog trūksta žodžių, patikėkite. Žaidimui sukurtas grafinis varikliukas tiesiog verčia į jį įsimylėti. Didingų, pro šalį praskrendančių milžiniškų kosminių laivų detalumas tiesiog unikalus. Masė puikių smulkesnių ir didesnių aplinkos specialiųjų efektų. X2: The ThreatAtskirų techninių ir natūralių objektų gausybė, - žodžiu vokiečiai pasistengė sukurti tikrą šventę žaidėjams ir jiems tas puikiai pavyko. Vienintelis nemalonus grafinis trūkumas - lėliški veikėjų portretai. Labai savalaikiai ir įdomūs yra video intarpai pateikiantys labai naudingos žaidimo eigai informacijos. Muzika. Prisipažinsiu, jog žaidžiant praktiškai visus žaidimus kosmine tematika muzikinius takelius tiesiog išjungdavau, - jie paprasčiausiai neleisdavo išgirsti pašalinių garsų ( variklio darbo, besiartinančių priešų ) ir trukdydavo pilnai susikoncentruoti į žaidimo atmosferą. Kalbant apie „X2: The Treat" muzikinį apipavidalinimą pasakysiu tik tiek, jog jei man koks piktavalis draugelis būtų staigiai kokiu nors būdu atjungęs šio žaidimo muziką aš jį tiesiog nušaučiau ir baiktas reiklas. O kalbant rimtai - senai neteko gerėtis taip sėkmingai parinktų muzikinių kūrinėlių. Kosminių žaidimų fanatai dar nė nebaigę skaityti šios apžvalgos, ko gero, jau išlėkė į parduotuves ieškoti šio kokybiško ir neeilinio žaidimo. Ar jis vertas keliasdešimties litų ir daugybės suvalgytų brangių ( laiko atžvilgiu ), bet taip įdomiai praleistų valandų ? - jei klaustumėte manęs atsakyčiau teigiamai, - ne taip jau dažnai pastaruoju metu PC rinka palepina mus tokiais sėkmingais produktais.

Parinktys

Ivertinkite:
0.1