• Išleidimo data
    • 2012-06-26

    • Gamintojas
    • Yager Development

    • Leidėjas
    • 2K Games

9.1
9.2
9.0

Apžvalga

Autorius: Remas | Data: 13, Rugpjūtis 2012 08:33

Pradžia

Šio žaidimo serija turi ganėtinai seną istoriją. Pirmasis šio serijos žaidimas išėjo 1998 metais, pavadinimu Spec Ops: Rangers Lead the Way. Jis buvo populiarus tik tarp mažos fanų bendruomenės narių. Tačiau neatsižvelgiat į tai, žaidimas buvo įdomus, nes turėjo penkias misijas prieš, kurias galėjome išsirinkti sau tinkamą ginkluotę, kuri padėtų išgyventi skirtinguose žemės kampeliuose. Spec Ops: The LineVėliau išėjo dar nemažai šios serijos dalių, skirtingoms platformoms, kurias kartais kūrė skirtingos kūrėjų grupės. Šios serijos žaidimai nesusilaukė didesnio atgarsio iki šios dienos. Situaciją kardinaliai pakeitė, nieko bendro neturinčia su senosiomis dalimis, nesenai dienos šviesą išvydęs: Spec Ops: The Line.

Šio žaidimo kūrimu užsiėmė vokiečių kūrėjų grupė: Yager Development (daugelių žaidėjų režimo kūrimas paliktas buvo Darkside Game Studios). Išties jie verti pagyrimo, nes kūrė žaidimą tikrai neatmestinai, ilgai jį šlifavo. Į kūrybos procesą buvo įtrauktas karinis ekspertas, bei kūrėjai peržiūrėjo daugybę valandų karinių filmų. Todėl po begalės valandų varginančio darbo, jie mums pristatė savo galutinį nugludintą deimantą: Spec Ops: The Line.

Galima teigti, kad žaidimas buvo laukiamas ypač po žaidimą pristatančių filmukų, bei prisidėjo dar ir tas faktas, kad žaidimas vos jam pasirodžius buvo uždraustas Jungtiniuose Arabų Emyratuose...

Karas nėra gražus...

Žaidimo istorija prasideda visai paprastai. Dubajų ( todėl ir buvo uždraustas Jungtiniuose Arabų emyratuose, mat veiksmas vyksta jos sostinėje) turi užklupti didžiulė smėlio audra, todėl į miestą pasiųstas JAV pulkininko Džono Konrado vadovaujamas prakeiktasis batalionas, kuris turėjo evakuoti likusius skurdesniojo luomo atstovus iš Dubajaus. Tačiau likimas nubloškia pačius gelbėtojus į smėlio sūkurį, ir iš jų nebegaunama jokia žinia. Vėliau iš jų gaunama trumpa žinutė, kad jie gyvi, todėl juos gelbėti pasiųstas kitas - Delta būrys, kuriam vadovaus jūsų valdomas kapitonas Volkeris, bei leitenantas Adamsas ir seržantas Lugo.

Braudamiesi per miestą, kuriame siaučią didžiausia per visą miesto gyvavimo laikotarpį audrą ir kovodama su likusiais mieste ginkluotais vietiniais gyventojais, komanda pamažu pradeda suvokti visą karo prigimtį, jos baisumus. Kariai palaipsniui pradeda suvokti kur papuolė ir koks buvo jos tikrasis užduoties tikslas...

Daugiau už priešus, bus tik smėlio...

Kaip jau supratote smėlio bus mieste labai daug. Tačiau tik nuo jūsų priklausys, ar pavyks jums jį išnaudoti savo labui ar jis jums kenks. Šioje vietoje žaidimas tikrai išsiskiria savo žavesiu. Spec Ops: The LineGalėsime granatos sprogimu, priešus pavaišinti smėlio porciją į veidus ar akis, kuris privers juos kaip reikiant pakosėti, šitaip juos nukreipiant nuo susišaudymų. Taip pat dideliais smėlio kiekiais galima bus užversti priešų karius, pvz.: sutrupinus stiklinį stogą padengtu dideliu smėlio sluoksniu, kuris nukris jiems tiesiai ant galvų. Nereikia pamiršti, kad smėlis gali būti ir jūsų priešas. Prieš judant toliau, reikia žiūrėti kur dedi koją, nes gali įsmegti į duobes ar pražiopsoti visai šalia stovinti priešų karį.

Pats žaidimas yra trečiojo asmens šaudyklė, todėl tikėtis kažko naujo būtų labai kvaila. Kelios misijos bus su sraigtasparniu, galėsime šaudyti iš saugios priedangos, turėsime galimybę savo komandos nariams duoti tam tikrus įsakymus, tokius kaip priedangos naudojimas ar prašant pagalbos gydant. Galima drąsiai teigti, kad nerasime iš naujo išrasto dviračio...

 

Dubajus - kontrastų miestas

Pats Dubajaus miestas atkurtas tikrai detaliai. Kūrėjams už detalumą galime skirti 10 iš 10 galimų balų. Akis bus tikrai į ką paganyti: dangų raižantys pastatai, prabangūs viešbučiai, prašmatnios parduotuvės, kuriems priešprieša bus lūšnynai su apgriuvusiais namukais. Visa tai primena didžiulį miestą, seniau skendusi prabangoje, kurią suteikė pajamos iš juodojo aukso, bet visa tai pasidavė smėlio audrai, todėl jie sumenko ir apgriuvo. Tokie didžiuliai, įspūdį darantys kontrastai, sukurti ne veltui. Žaidimo esmė parodyti negražų karą, kuriame būna ne tik didvyriai, bet ir aukos, suluošinti gyvenimai... Subtilią istoriją papildo detali žaidimo grafika.

 

Kiti reikaliukai...

Palaipsniui pradedi suprasti, kad tavo komanda ima degraduoti. Spec Ops: The LineIš holivudiško įvaizdžio herojų, jie tampa realaus karo dalyviai, kurie nėra jau tokie geri. Kartais turėsime pasirinkimus, kaip turėtų tekėti istorijos vaga, tačiau jie galiausi bus vienodi, nes karas yra vien tik blogas dalykas.

Kalbant apie priešų dirbtinį intelektą, tai jis tikrai nėra nuvalkiotas. Atsižvelgiant į gerai subalansuotus sunkumų lygius, priešai gebės jus pakankamai greitai apsupti, o kad per ilgai neužsibūtumėte vienoje vietoje, jūs dažnai vaišins granatų porcijomis. Manau, kiekvienas ras sau tinkamą sudėtingumo lygį.

 

Pabaigai

Žaidimą įveikti galima per geras 7 ar 8 valandas. Žaidimas turi kelias pabaigas, tačiau nemanau, kad vertėtų pereiti jį kelis kartus, nes busime atskleidę visus mums pateiktus netikėtumus ir mįsles, todėl antra kartą žaidžiant nepatirsime kažkokio naujumo įspūdžio.

Dar vieną nemažą minusą žaidimui galima skirti dėl pakankamai neišbaigto daugelio žaidėjų režimo. Vienu metu galės žaisti tik 8 žaidėjai, o tai palyginus su tokiai milžinais kaip BF 3 ar Modern Warfare 3 yra labai mažai.

Apibendrinus galima teigti, kad žaidimo stiprioji pusė yra kampanijos istorija, kuri Spec Ops: The Line iškelia žymiai aukščiau už vidutinio lygio šaudykles.

 

Parinktys

Ivertinkite:
0.1