• Išleidimo data
    • 2011-11-04

    • Gamintojas
    • Snowblind Studios

    • Leidėjas
    • Warner Bros. Interactive Entertainment

8.1
7.5
9.0

Apžvalga

Autorius: Kai | Data: 28, Kovas 2012 13:20

Žaidimai, paremti filmų licencijomis, jau nuo seno įgijo prastą reputaciją. Brangios publikavimo teises ir ribotos galimybės wow-efektui sukurti dažniausiai priverčia išleisti šį bei tą neaiškaus, tačiau su garsiu ir žinomu pavadinimu. Ne išimtis ir Lord the Rings frančizė – kelios strategijos Tolkien‘o romaną priminė tik Jacksono filmo stilistika, kariniais vienetais bei begėdiškai iškarpytomis fabulos dalimis.

Naują impulsą spin-off‘ams suteikė Rockstedy pasididžiavimas – Batman: Arkham Asylum bei jo tęsinys. Lord of the Rings: War in the North Talentingi anglai atsiribojo nuo tamsaus riterio ekranizacijų, dėmesį sutelkę į DC komiksus. Perdėm nesiveldami į spausdintinių leidinių visatą, Rocksteady Studios darbuotojai atsargiai papasakojo savąją istoriją apie žymųjį Batman‘ą. Warner Bros. Interactive Entertainment nusprendė šią formulę pritaikyti ir Žiedų Valdovo frančizei (juk negerai, kai brangiausia licencija ilsisi kažkurioje lentynoje be darbo).

Trise šiaurėje

Vikrusis pėdsekys Eradanas, galingas nykštukas Farinas bei elfė Andriel braunasi pro pulkus orkų, goblinų ir trolių Viduržemio šiaurėje, bandydami nubausti ten lėbaujantį Saurono pasiuntinį Agandaurą, kol Žiedo Brolija keliauja Mordoro link.

Pasimetėte? Snowblind Studios rėkte rėkia apie pataikavimą frančizės fanams, o nesusipažinusiems su Tolkien‘o knygomis ar nemačiusiems žymiosios Jacksono trilogijos šiaurėje ieškoti nėra ko. Iš paskutiniųjų bandydami nepakenkti pasakojimo kanonams scenaristai apsiribuoja labai jau paprasta įvykių traktuote: trys galingi didvyriai bėga į priekį, sutinka kelis draugus pakeliui, užsuka į Rivendeilą ir nugalabija piktą Gargamelį.

Apkramtytas siužetas dar pusė bėdos, nemažiau nukentėjo ir jo pateikimas – įgarsinimas, dialogai, personažų animacija ir charakteriai pastrigo nesvarumo būsenoje, didingą pasaką galutinai paversdami už ausų pritemptu ir šiaip ne taip į žaidimą įspraustu augliu. Telieka spėlioti – fantazijos pritrūko kūrėjams ar leidėjas nebuvo linkęs perdėm drąsiems eksperimentams?

O štai žaidybiniai elementai šlubuojančio pasakojimo fone blizga – dinamiški mūšiai, apgalvotas co-op režimas, kūrybingas lygių dizainas ir priešų įvairovė neleidžia nuobodžiauti. Nuo žaliuojančių miškų, sniegu apkamšytų kalnų, griuvėsių ir tarpeklių iki juodosios Agandauro pilies žaidėjo akis malonina apgalvotos ir detalios aplinkos.

Deja, atvirų plotų čia nėra, tačiau užsukti koridoriai ir labirintai savo darbą atlieka puikiai – kovos arenas žaibiškai keičia praėjimų virtinės, o talentingas trimatės erdvės galimybių išnaudojimas kiekvienam lygiui suteikia savitumo.

Action/RPG != Slasher/Rpg

Vadinti War in the North RPG naivoka. Pagrindinis jo tikslas – tūkstančių botų skerdynės non-stop. Ant vienos rankos pirštų suskaičiuojamos gyvenvietės prasmės neturi, kiekvieną aplankome paeiliui žygiuodami per siužetinę liniją. Kitų linijų čia, beje, nėra. Keletas papildomų užduočių, verčiančių nubėgti ten ir nužudyti tą arba parnešti kažką vargu ar galima laikyti rimtu RPG elementu. Pokalbiai su personažais irgi didelės įtakos pasakojimui neturi, judėjimas pieštu žemėlapiu aka DAO – taip pat, juk visur, vienaip ar kitaip, apsilankyti teks.

O štai koviniai trofėjai ir personažų auginimas maloniai stebina. Lord of the Rings: War in the NorthPėdsekys vikriai mojuoja kardais ir vaišina priešus strėlėmis, burtininkė verda naudingus vaistus ir šaudo iš savo automatinės lazdos-automato bei buria puolamuosius bei apsauginius burtus, nykštukas – kaip jam ir priklauso, kapoja viską, ką pamato, tuo pat metu didindamas draugų galias. Personažų gebėjimų įvairovė ir jų derinimo galimybės – pagrindinis žaidimo elementas, padedantis susidoroti su šį kartą pakaltinamu ir neįkyrinčiu AI.

Trofėjų dalybos – bene demokratiškiausias ir atlaidžiausias žaidėjams elementas. Patirties taškai sąžiningai dalinami visam būriui, gaunami daiktai dubliuojami taip, kad visiems pakaktų ir įtiktų. Galbūt kiek perdėm liberalu, užtat apsaugoja nuo nervingų ginčų ir dalybų.

War for Fun

Vienintelė motyvacija šiaurėje – sadistiškai kapoti priešų galūnes, efektyviai doroti ordas nekenčiamų orkų ir derinti savo ir kolegų veiksmus. Apkramtytas pasakojimas apie nieką, noro gelbėti Viduržemį nekelia, o štai procesas proceso vardan kaip niekad smagus!

Gaila, kad solidi Žiedų Valdovo bazė neišnaudota įdomiam ir dramatiškam pasakojimui sukurti, o štai smagus ir dinamiškas gameplėjus didingose Jackson‘o dekoracijose garantuotas

 

Parinktys

Ivertinkite:
0.1