• Išleidimo data
    • 2011-05-31

    • Gamintojas
    • nXile Entertainment

    • Leidėjas
    • Bethesda Softworks

7.7
7.5
8.0

Apžvalga

Autorius: djantanzas | Data: 19, Rugpjūtis 2011 15:14

 

Šį žaidimą, noriu to ar ne, nejučiomis imu lyginti su traškučių valgymu – tai atima daug laiko, sveikatos nepriduoda, o ir didžiuotis šiuo pomėgiu podoresnėje komanijoje būtų nepriimtina. Kadangi šią vasarą daugelis žaidimų kūrėjų studijų nepasiūlė nieko ypatingo žaidėjų skoniui patenkinti, eilinį kartą tenka žaisti dar vieną smagią vidutinybę, kurią mums vasaros pradžioje paruošė studija inXile Entertainmet. Kad ir ką sakytų, kad ir kokius  pagyrimus žertų vienas kitas susižavėjas žaidėjas, tačiau kontekstas aiškus – kiekvienas Hunted: The Demon‘s Forge pliusas žengia koją kojon su įkyriais minusais.

 

Kibkit, žuvelės...

Turbūt mano, kaip šios recenzijos autoriaus, pareiga būtų padėti neužkibti ant kelių suktų kabliukų, kuriuos Tau paruošė inXile Entertainment. Hunted: The Demon\'s ForgeVienas iš jų – Bethesda Softworks (kompanijos išleidusios Hunted) vardas. Nors ji ir garsėja tokiais RPG galiūnais kaip The Elder Scrolls IV Oblivion bei Fallout: New Vegas, tačiau Hunted tik linijinis slasher‘is įvilktas į kiekvienam Eridano produkcijos skaitytojui pažįstamą fantasy pasaulį. Todėl man gaila kiekvieno, kuris Hunted vertins pagal RPG žanro kriterijus, nes tuo atveju pasijusite apgauti. Vienintelės užuomazgos  į minėtąjį žanrą – šalutinės užduotys bei primityvus ginklų, aukso bei lobių skrynių rinkimas, dėl kurio retkarčiais nuklysime į atokesnį kriptos ar tunelio kampą, tačiau atviro pasaulio klajūnais tikrai nepasijusime.

Tačiau savo tamsia ir niūria atmosfera Hunted tikrai išsiskirs iš bet kurios elfų ir nykštukų pasakėlės, kadangi kelią pirmyn skinsimės pro tamsius tunelius ir kriptas bei rekartčiais gausime pasivaikščioti po paviršių, kurio visgi taip pat nepasiekia saulės spinduliai. Visumai apipavidalinti pasitelktas Unreal Engine 3 varikliukas, todėl vietovės atrodo itin patraukliai, o tokie  efektai, kaip ant veikėjų kūnų išsiliejantis kraujas bei strėlės, įsmingančios į priešininkus atrodo tiesiog nuostabiai. Tačiau suprantant kokį kozirį rankose turėjo kūrėjai pasidaro apmaudu, kad jis buvo išnaudotas linijinei kapoklei.

 

Aišku, kad niekas neaišku

Žaidimo istorija pasakoja apie du samdinius bei partnerius: žmonių rasės karį Kadoką ir elfę Elarą. Juos sieja pomėgis puošti savo kūnus tatuiruotėmis, godumas bei pinigų troškimas ir, aišku, neapsakoma neapykanta orkams. Veikėjai savotiškai kalti dėl to, kad į jų pasaulį įsiveržė įvairūs demonai bei kitos pragaro išperos. Tačiau žmogėdros orkai, vorai ir skeletonai patys nenusižudys. Todėl privirtą košę tenka srėbti ne kam kitam, o patiems kaltininkams. Paprastai tariant, visa siužetinė linija nusako eilinę fantasy stiliaus pasaulio gelbėjimo misiją tik su „mandresniais“ išvedžiojimais. Gilintis į siužetą neverta, kadangi prasmės jame nei su žiburiu nerasi. Hunted: The Demon\'s ForgeIstorija tokia nesklandi ir padrika, kad taupydamas Jūsų brangų laiką patarsiu nežiūrėti nei vieno vaizdo intarpo, nes jie sukels tik dar daugiau klausimų bei neaiškumų. Susiklosčiusios situacijos tikrai nesušvelnina prastas veikėjų įgarsinimas, kuris užgožia visas kompozitorių pastangas klausytojų ausis pamaloninti neblogu garso takeliu.

Viso žaidimo metu galėsim pasirinkti ką norime valdyti – ramaus būdo, artimos kovos specialistą Kadoką, kuris naudojasi įvairiais šaltaisiais ginklais (kardas, kuoka...) ir skydu bei arbaletu, ar seksualiąją nutrūktgalvę, lankininkę Elarą, kuri be lanko nešiojasi ir šaltuosius ginklus. Lengva pastebėti, kad Elara labiau įgudusi naudojant lankus, o Kadokas šaltuosius ginklus. Todėl kaip Kadokui arbaletas, taip ir Elarai šaltieji ginklai reikalingi kaip šuniui penkta koja. Žaidimo proceso metu veikėjus galėsime pasikeisti, tereikės surasti violetinės spalvos kristalą, kuris pasižymi tokia paskirtimi. Tačiau toks sprendimas logiškas tik žaidėjo atžvilgiu, kadangi patiems veikėjams pasiekus šią vietovę nieko neatsitinka. Todėl turime dar vieną pavyzdį, kaip šalutinis menkniekis eilinį kartą prastai prišliejamas prie siužeto visumos.

 

Kas per daug – tas nesveika...

O dabar pakalbėkime apie tai, ko nepaminėti būtų tikrų tikriausias nusikaltimas – kovos mechaniką, kuri išsiskiria iš daugumos šios rūšies žaidimų. Kad ir kaip būtų neįprasta, tačiau čia egzistuoja priedangų sistema. Ja naudosis ne vien mūsų valdomas herojus, bet ir priešininkai, kas itin džiugina. Tarp daugybės minusų atsiranda ir teigiamas niuansas – ganėtinai geras priešininkų DI. Smagu, kai pastebi, kad orkų ar skeletonų išgama bando išvengti tavo puolimo kone visomis įmanomomis priemonėmis. Kalbant apie priešus, galiu paminėti, kad didelę jų dalį sudarys orkai, skeletonai bei voragyviai... Hunted: The Demon\'s ForgeĮvykiams įsibėgėjus sutiksime vis geriau apsišarvavusių ir mutavusių jų kopijų. Be to, automatinis taikymasis naudojantis lanku – labai smagus, todėl dažnas žaidėjas valdys Elarą ne vien dėl to, kad smagu ja gražėtis įvykius stebint trečiuoju asmeniu, bet ir dėl itin patogaus valdymo. Apskritai, kiekvieno veikėjo valdymą perkąsti itin lengva. Turbūt vienintelis minusas kovos sistemoje, bent jau man, buvo veikėjų naudojamos galios. Jos nėra pernelyg nesmagios, tačiau, mano manymu, kūrėjai galėjo sukurti atskirą veikėją šioms galioms sujungti, pavyzdžiui, burtininko klasės herojų. Žiūrint iš kitos pusės, žaidžiant co–op rėžimu galių naudojimas gal ir pasiteisina, tačiau vargu ar šį žaidimą galėčiau rekomenduoti draugui.

Galiausiai, norėčiau pabrėžti, kad kūrėjams nebuvo būtina į žaidimą prikišti visko, ko tik įmanoma, šiuo atveju magijos. Geriau būtų paįvairinta judesių laisvė. Kadangi priėjus prie kiekvienos vietos, kurią reikia pralysti, peršokti ar perlipti mes tiesiog paspausime klaviatūros klavišą ir kompiuteris tai padarys už mus. Tai labai erzina, nes kur kas smagiau veiksme dalyvauti pačiam, nei žiūrėti visiems įgrįsusius interaktyvius vaizdo intarpus.

 

Vargu ar išdrįsčiau kam nors rekomenduoti Hunted: The Demon‘s Forge. Šis žaidimas skirtas tik išskirtiniams žaidėjams su geležiniais nervais, nes būtent tokių prireiks ignoruojant visus jo minusus. Tačiau jais tikriausiai apsiginklavo kiekvienas pasiruošęs vasaros sezonui, nes dabartinė žaidimų rinka kone skęsta vidutinybiškų produktų jūroje.

 

Parinktys

Ivertinkite:
0.1