• Išleidimo data
    • 2007-11-06

    • Gamintojas
    • Mad Doc Software

    • Leidėjas
    • Sierra Entertainment

8.4
8.7
8.0

Apžvalga

Autorius: Dwyane_Wade | Data: 30, Lapkritis -0001 00:00
Kaip ir daugelis kitų realaus laiko strategijų fanatikų, aš nekantriai laukiau Empire Earth III pasirodymo. Dabar, praleidęs porą savaičių prie šio žaidimo, aš galiu atvirai pasakyti, kad ši frančizė galėjo sustoti ties antraja dalimi, o trečioji net nepasirodyti. Kodėl? Atsakymą rasite toliau. Empire Earth III yra iš esmės supaprastinta dviejų ankstesnių dalių versija. Sprendimas drastiškai sumažinti žaidimą buvo turbūt priimtas dėl kritikos, kad Empire Earth II tapo per sudėtingas, ir pridėjimas naujų režimų buvo tik nereikalingas išsipūtimas. Vienam žaidėjui skirtame režime jūs galite žaisti pasaulinį dominavimo žaidimą (užuot anksčiau įvairias kampanijas) arba susirėmimo (skirmish) režimą. Žaidimas taip pat apima multižaidėjo (multiplayer) komponentą iki aštuonių žaidėjų, nors tai beveik identiška vieno žaidėjo susirėmimo režimui. Kad padėtų žaidėjams įsižaisti, Empire Earth III apima apmokymų programą žaidime. Empire Earth III grafikos modeliavimas ir tekstūros primena Warcraft II, supaprastintos spalvos ir tekstūros grįžtą į praeitąjį dešimtmetį. Vieninteliai grafikos elementai, kurie buvo atnaujinti yra poveikis aplinkai ir specialieji efektai ugniai, dūmams, sniegui ir vandeniui. Karinių vienetų multiplikacija yra truputį blanki ir toliau nupiginta juokingų regimųjų trūkumų, pavyzdžiui, kai jūsų valdomi kariniai vienetai tiesiog slenka per stacionarius objektus, užuot radę kelią aplink juos. Empire Earth III pasiūlys keturius skirtingus vietovių tipus, kuriuose žaisite: arktinį, sausą, vidutinį ir atogrąžinį. Deja, jūs nerasite jokių žemėlapių su šitų vietovės tipų kombinacija. Žaidimo žemėlapiai taip pat jaučiasi maži ir per daug apribojantys palyginti su ankstyvesnėmis Empire Earth versijomis, su pertekliumi nejautrios vietovės, kurią jūs turite be perstojo vairuoti per ir aplink. Kaip ir minėjau Empire Earth III nebeliko tradicinių įvairių kampanijų, kurios buvo pakeistos pasauliniu dominavimo būdu, kuris tik imituoja malonų pasaulinį užkariavimo būdą, nusižiūrėtą iš Rise of Nations frančizės. Net po kelių valandų sedėjimo prie apmokymų, neradau ką būtų galima naudingai panaudoti pagrindiniame šio žaidimo režime. Jūs atsimenate visus civilizacijos pasirinkimus ir eras, kuriuos jūs turėjote ankstyvesnėse Empire Earth versijose? Empire Earth III pasauliniame dominavimo režime, jūs turite pasirinkimą iš trijų regioninių civilizacijų (tolimųjų rytų, artymųjų rytų ir vakarų), kuris gali būti aukštinamas per penkias skirtingas eras (senovės, viduramžių, kolonijinį, šiuolaikinį, ir ateities). Nors jūs galite pridėti ypatingus gebėjimus ir naujovinimą į jūsų civilizaciją, jų naudojimas yra nepaprastai painus.Gera realaus laiko strategija negali greit „užmušti“ malonumą žaisti ir privalo turėti gerą nepasikartojantį geimplėjų. Tam kūrėjai dažnai riboja žemėlapio išteklius ir stengiasi sukurti kuo geresnį DI (dirbtinį intelektą). Deja, Empire Earth III neturi nė vieno iš šitų dviejų bruožų, todėl jus greit apims žiovulys, teks nuobodžiai tyrinėti, rinkti, statyti ir kovoti visad tuo pačiu būdu prieš savo priešininkus nesvarbu, kad ir koks būtų žemėlapis. Pasauliniame dominavimo režime nors ir daug žemėlapių, tačiau jie visi praktiškai identiški.Kad įtikinčiau tai apie ką jums dabar pasakoju, aš sukaupiau pagrindines išteklių grandines ir pastačiau elementarią gynybą, ir paskui aš palikau žaidimą įjungtą valandai ar dviems. Kai aš grįžau prie žaidimo, aš buvau ir sveikas ir turtingas - negeras ženklas. DI buvo tiktai retkarčiais agresyvus, nepriklausomai nuo sunkumo lygio nustatymų. Buvo įvykę gal tik keletas susirėmimų, nuo kurių žalos beveik nepatyriau. Empire Erath III supaprastino išteklius, rišdama į ryšulį juos kartu. Jūs dabar tiktai privalote įkurti ir padidinti dvi aprūpinimo grandines, išteklius ir turtą. Ištekliai gali būti rūda, mediena ar net žvejyba (priklausomai nuo žemėlapio). Turtas yra sukuriamas įkuriant centrinę miesto dalį, rinkas ir dokus. Tai dar ne viskas, net ir diplomatijos sistema buvo supaprastinta. Dabar jūs galite pasiūlyti ar panaikinti sąjungą, paskelbti karą ar neutralumą, ar pasiūlyti duoklę kitai grupei, kad padėtumėte pagerinti jūsų populiarumą.Vienam žaidėjui skirtas režimas taip pat dar apima susirėmimo (skirmish) būdą, kuris yra išlikęs dar iš ankstesniųjų Empire Earth versijų. Mano nuomone, šis žaidimo būdas yra vienintelis kažko vertas, kuris dar ilgai primins ankstesnes Empire Earth dalis. Muzika žaidime pritaikyta ganėtinai gerai ir yra efektyvi bei vientisa. Gražu, tačiau tai visada būdavo Empire Earth serijoje ir šioje dalyje nėra nieko naujo. Pagrindiniai garso efektai žaidime yra tinkami ir padeda palaikyti veiksmą, karinių vienetų žodžių žaismas ir „netašyti“ atsakymai duotoms komandoms yra apskritai erzinantys ir per daug pasikartojantys. Manau visi sutiksite, kad pasikartojimų reikia vengti, nes net ir patys gražiausi garsai per dažnai girdimi tiesiog įgrįsta.Taigi, niekam nerekomenduočiau pirkti Empire Earth III, nes tai būtų tolygu išmesti pinigus į balą. Ši dalis neišlaikė ankstesniųjų dalių dvasios, aplamai, tai žingsnis ne pirmyn, o atgal. Gal ir žiauru, bet teisinga.

Parinktys

Ivertinkite:
0.1