• Išleidimo data
    • 2007-06-01

    • Gamintojas
    • Crystal Dynamics

    • Leidėjas
    • Eidos Interactive

8.5
8.1
9.0

Apžvalga

Autorius: Fir3D | Data: 1, Birželis 2007 00:00
Per daug susidomėjimo nerodžiau, kai perskaičiau pirmąsias naujienas apie naująją Tomb Raider seriją, ne todėl, kad aš nebuvau sužavėtas pirmaisiais serijos kūriniais, tiesiog Tomb Raider nėra senosios mokyklos pavyzdys. Pirmoji dalis jau buvo tarsi žingsnis i naują platformų kartą. Prie to prisidėjo kinematografijos patirtis su puikiais garso efektais ir vaizdais. Tomb Raider: AnniversaryTomb Raider pasiūlė dar neregėtą galimybę – užsikabinti ant atbrailų, 3D aplinkoje, valdant moterį. Tačiau vis tiek Tomb Raider: Anniversary išbandžiau verčiamas ankstesnių serijos prisiminimų ir visiems gerai žinomo vardo. Anniversary, savo jubiliejaus proga į mūsų kompiuterių ekranus pateikia prieš dešimtmetį sukurto Tomb Raider vaizdus ir primena, koks geras žaidimas tai buvo. Žinoma naujasis kūrinys pritaikytas šiems laikams: grafika, garso efektai, animacija. Tačiau visa tai kas pakeista primena, kad tais laikais ne viskas buvo tobula. Kaip bebūtų, tai nėra Tomb Raider, kurį žaidėte anksčiau. Jei jau jūsų prisiminimai apdulkėję, priminsiu, kad virvės originaliame žaidime nebuvo pristatytos, atsirado tik nuo The Last Revelations ir plaukimas buvo primą kartą matytas Chronicles. Mesk šalin asmeninį padėjėją, kišeninį žibintuvėlį, pridėk galimybę šokinėti ir balansuoti ant polių. Štai mes ir turime Lara ’07. Žaidžiasi kaip Legend, o perteikiama atmosfera, kaip pirmąsis Tomb Raider. Kaip kontroliuoti Lara pasirinksite patys, ar naudoti pelę ir klaviatūra, ar žaidimų padą. Tokio stiliaus žaidimus, asmeniškai man, maloniau žaisti su pele ir klaviatūra, tai suteikia daugiau laisvės, Gali nieko netrukdomas staigiai apsisukti 180 laipsniu ir iškart šokti nuo stulpo ant stulpo, kai tuo tarpu žaidėjai su žaidimo padu dar suksis iki reikiamo taško, tai verčiau jaustis tarsi gimnastu, kuriuo tu nesi. Tomb Raider: AnniversaryKartais kontroliuoti Lara yra sunkoka, naštą užkrauna nedidelės kameros problemos. Kaip jau minėjau, problemos yra nedidelės, tai ko gero neįgris daugeliui iš mūsų. Vietovės laikui bėgant gali atsibosti, nors jos ir be galo didelės ir detaliai sukurtos. Reguliariai matysite tuos pačius gyvūnus, žiurkes, šikšnosparnius, vilkus, meškas, tigrus, gorilas ir retkarčiais T-Rex"us. Kovos apsiriboja šaudymu į gyvūnus, taip gyvūnus, nes į žmones Anniversary neteks šaudyti. Šaudyti yra paprasta, nes taikiklis užsirakina ant priešo ir Lara gali šokinėti, suktis ore ir tuo pačiu metu šaudyti į priešą. Jeigu praplečiant grafikos teikiamus malonumus galima paminėti, kad nors grafiškai žaidimas beveik tobulas, iš jūsų AK tai daug nereikalaus, galėsite mėgautis žaidimu ir su senesniu kompiuteriu. Taigi pabandykime suvesti galą su galu. Tomb Raider: Anniversary yra tas žaidimas, kurį žaidžiant turėtum prisiminti pirmąją dalį. Naujasis kūrinys pasiūlo dauguma prieš dešimtmetį išleisto žaidimo stipriųjų ir keletą gerų ir blogų savybių atkeliavusių iš Legend. Tomb Raider: Legend padarė tikrai daug, kad Lara Croft mūsų ekranus užlietu su didžiule banga įvairiausių malonumų, o naujasis kūrinys Tomb Raider: Anniversary yra dar vienas geras žingsnis į priekį. Akrobatinis veiksmas yra jaudinantis ir iškelia mums dar vieną nepaprasto grožio galvosūkį. Tomb Raider: AnniversaryTai geriausias paskutiniųjų metų Tomb Raider žaidimas, kurį yra malonu žaisti net nieko nežinančiam apie ankstesnius Lara Croft nuotykius, juk tai atgaivinta senove.

Parinktys

Ivertinkite:
0.1