• Išleidimo data
    • 2006-05-10

    • Gamintojas
    • Nival Interactive

    • Leidėjas
    • Ubisoft Entertainment

8.9
8.8
9.0

Apžvalga

Autorius: Jeremies | Data: 10, Gegužė 2006 00:00
2003 metų gegužės mėnesį, bankrutavus kūrybinei kompanijai 3DO, vienos populiariausių visų laikų TBS žanro serijos „Heroes of Might and Magic" tolesniam gyvavimui iškilo reali grėsmė. Laimei, nepagailėjęs nemenko pluošto šlamančiųjų, aukciono metu teises į brendą nusipirko koorporacinis gigantas Ubisoft Entertainment. Tų pačių metų pabaigoje Ubisoft paskelbė jau pradėjusi darbus prie penktosios žymiosios serijos dalies. Projekto vykdomieji darbai buvo patikėti prodiuseriui Fabrisui Kambune. Žaidimo kūrybiniame procese dalyvauti sutiko ir ankstesniųjų „Heroes of Might and Magic" soundtrack"ų kūrėjas Robas Kingas. Beveik tris metus kurtas legendinės serijos tęsinys pagaliau pasiekė žaidėjus visame pasaulyje šių metų vasarą. Atrodė, kad Grifonų imperijoje pagaliau atėjo ramios ir laimingos dienos. Daug metų trukusių karų su tamsiosiomis blogio jėgomis fragmentai šmėžavo tik senų narsuolių prisiminimuose, o jaunojo imperatoriaus laukė tuoj tuoj tūrėjusios įvykti vestuvės su nuostabiąją jo išrinktają Isabele. Deja vestuvių ceremonija buvo nutraukta demonų kariuomenės atakos ir jaunasis imperatorius buvo priverstas atidėti šventę bei stoti į mūšį su pragaro jėgomis. Tačiau šį kartą atremti priešus Grifonų imperijai nesisekė, todėl nuostabioji Isabelė, buvo priversta imti kalaviją į rankas, rinkti savo kariuomenę ir žvelgiant pavojui į akis leistis į lemiamą mūšį. Mūšį kuris turėjo lemti viso stebuklingojo pasaulio likimą. Pirmą kartą serijoje, žaidėjai panirę į „Heroes of Might and Magic 5" atmosferą, galės džiaugtis pilnai trimačiu žaidimo pasauliu. Pagaliau 3D virtualus pasaulis atrodo išties puikiai (prisimename 4 dalį). Skirtingai nuo ankstesnių dalių, kelių žaidėjų (multiplėjeris) arba žaidėjo ir kompiuterio (single) valdomos kariuomenės ar atitinkamos būtybės judės tuo pat metu (o ne po vieną gyvį, kaip buvo anksčiau). Ši naujovė ganėtinai stipriai pagyvina žaidimo kovų sistemą ir daro ją daug dinamiškesnę. Kaip ir anksčiau kario ėjimui atlikti bus skirtas tam tikras laiko tarpas. Tačiau dabar, didžioji dalis sėkmingos kovos baigties priklausys nuo pasirinkto kario iniciatyvos parametro. Greiti ir toliašaudžiai kovotojai čia įgauna kur kas didesnę reikšmę nei ankstesnėse serijos dalyse. Beje, nauja kovos sistema leis žaidėjui daugiau strategiškai planuotis savo veiksmus, ir rinktis parankesnę taktiką kovojant su skirtingo tipo kariuomenėmis. Šešių kampanijų ir daugiau nei 30 misijų metu, žaidėjai galės vadovauti, kovoti ir mėgautis beveik šimtu skirtingų būtybių, kurios skirsis savo fizinėmis bei magijos (viso 44 burtai) charakteristikomis. Žaidime mes galėsime naudotis penkių pagrindinių tipų magija, - judėjimo (padedanti herojui ir jo kariuomenei saugiau ir greičiau judėti žemėlapyje), šviesos (pagrinde gydanti ir stiprinanti kareivius), tamsos (hipnozė bei burtai alinantys priešininko kariuomenę), prikėlimo (dubliuojanti arba prikelianti jau kritusius karius), bei chaoso (burtai nešantys tiesioginę žalą priešo armijai). Kiekvienas iš išvardintų magijos tipų turi po 10 atskirų užkeikimų (išskyrus judėjimo – 4 burtai), kurių tarpę, priklausomai nuo valdomo herojaus bei skonio reikalo, žaidėjai galės išsirinkti jiems daugiausia patikusius ir dažniausiai naudojamus. Tačiau čia vertėtų paminėti vieną didžiausių žaidimo minusų. Visapusiškai išsiaiškinti veikėjų magijos bei kituose spec. gebėjimuose bus sunku dėl ypatingai nepatogaus ir mažai informacijos pateikiančio interfeiso. Virtualus „Heroes of Might and Magic 5" pasaulis žiūrisi išties maloniai. Tiek žaidimo veikėjų portretai, tiek interaktyvios lygių detalės (artefaktai, pastatai, antraplaniai veikėjai), tiek ir gamtos vaizdai perkelti į trimatį pasaulį maloniai džiugina akį. Galimybė laisvai, norima kryptimi judinti kamera leis ne tik norimu kampu pamatyti bei grožėtis stebuklinguoju pasauliu, bet ir padės patogiau stebėti įtemptas kovų batalijas. Kaip ir ankstesnėse serijos dalyse, kūrėjai didelį dėmesį skyrė specialiesiems šviesos efektams. Tiesa visos šios grafinės naujovės gana aukštai pakėle sisteminių reikalavimų kartelę. Norint mėgautis visomis žaidimo grožybėmis reikalingas 2,5 GHz procesorius, 1GB atminties, bei 128 MB video korta (nors užsileidžia ir ant 64 MB). Garsiniame žaidimo apipavidalinime didelių naujovių nėra. Tiek dažniausiai rami backgroundo muzikytė (virš šimto atskirų kūrinių), tiek ir kariuomenių kovų įgarsinimas mums jau bus girdėtas iš ankstesnių serijos dalių. Ech, deja pritrūko Robi Kingas originalių idėjų. Pabaigai derėtų pabrėžti pagrindinį penktojo „Heroes of Might and Magic" pliusą. Ubisoft, kartu su kompanija Nival (bei bendradarbiaudami su keliomis serijos fanų grupėmis) sukūrę šios garsios serijos tesinį sugėbėjo pasiekti pagrindinį savo tikslą, - žaisdami žaidimą, atrodytų pripildyta milijonu novatoriškų serijai idėjų bei naujovių pastebime ir pajaučiame, jog visa tai yra tie patys senieji, mylimieji Heroes"ai. Ta pati įtraukianti bei užburianti atmosfera.

Parinktys

Ivertinkite:
0.1