Gun
    • Išleidimo data
    • 2005-11-08

    • Gamintojas
    • Neversoft Entertainment

    • Leidėjas
    • Activision

7.9
7.1
9.0

Apžvalga

Autorius: Jeremies | Data: 8, Lapkritis 2005 00:00
Kompanija Neversoft, padovanojusi PC žaidėjams keturias nuostabias Tony Hawk serijos riedlenčių arkadas (beje jau artimiausią mėnesį žaidėjų laukia penktoji frančizės dalis – "American Westeland”), ryžosi išmėginti jėgas ir sėkmę naujame žaidimų žanrę ir 2005 metų lapkričio mėnesį pristatė žaidėjams laukinių vakarų motyvų prisodrintą action žaidimą "Gun”. Ir nors šis projektas netapo nauju žaidimų pasaulio šedevru, galinčiu prilygti geriausiems actions kūriniams, tačiau dėl gerų žaidimų trūkumo 2005 metais galima pavadinti šį produktą vienu iš sėkmingiausių pernai išleistų žanro kūrinių. Žaidimo siužetas pasakoja apie eilinio kaubojaus Koltono Vaito nuotykius tolimuosiuose, civilazacijos pamirštuose laukiniuose vakaruose. Nesėkmingai susiklosčius likimui, Koltono patėvį užmuša viena iš daugelio tuose kraštuose siaučiančių galvažudžių kompanijų ir vienintelė nors ir labai menka galimybė išsiaiškinti ir suprasti savo paties kilmę ir likimo vingius mūsų pagrindiniam herojui tampa bandymas surasti kažkur laukiniuose tyruose esančia paslaptingą merginą, apie kurią Koltono patėvis užsimena jam prieš pat savo mirtį. Žaidimą, vykdant tik pagrindines siužetines misijas (sutikti miestelyje X - asmenį Y, kuris nusius jus į miestelį Z pas kitą asmenį Q, kuris...ir t.t ir panasiai), galima pereiti vienu prisėdimu per vakarą. Yra žaidime ir pašalinių, pagrindinio siužeto eigos neįtakojančių užduočių, kurių įvykdymas apdovanos herojų patirties taškais bei papildomais pinigais. Tačiau šios misijos dažnai būna labai panašios ir monotoniškos, todėl visas jas vykdyti manau patiks retam žaidėjui. Vienas iš įdomesnių žaidimo niuansų yra galimybė herojui, kaip transporto priemone naudoti žaidimo eigoje sutiktus arklius. Tačiau ši transporto priemonė nors ir pukiai nupiešta, nepasižymi tikroviška animacija, kas kiek gadina bendrą žaidimo vaizdą. Be jokių abejonių, laukinių vakarų tematikos žaidime šis fizikinio varikliuko niuansas tūrėjo būti atliktas kur kas profesionaliau. Kovos su priešais sistema žaidime ypatingomis naujovėmis nepasižymi, - čia svarbiausia spėti išsisukti nuo priešų kulkų ir be abejo pačiam laiku ir taikliai paspausti, savo ištikimojo pagalbininko "Kolto’ gaiduką (ginklų arsenale dar rasime lanką, kelių rūšių šautuvus, karabiną su snaiperio taikikliu, dinamitą). Beje susirėmimai su priešais vyksta tiek atvirose, tiek ir uždarose lokacijose. Žaidimo grafika nebloga. Nors lygių tekstūros ir nėra labai kokybiškos, bendrą grafinio apipavidalinimo įspūdį gerina neblogi specialieji efektai, originali pastatų architektūra bei puikūs gamtos peizažų vaizdai. Bene stipriausioji žaidimo pusė – garsas. Neblogai įgarsinti veikėjai, šalutiniai audeo efektai bei tiesiog nuostabi muzika, - to iš "Gun” tikrai neatimsi. Tačiau šalia visų šių žaidimo detalių negalima nepaminėti keleto ir nemalonių techninio "Gun” varikliuko smulkmenų. Vietomis keistai ilgai besikraunantys lygiai, žaidimo vaizdo strigimai ar tiesiog išmetimai į sistemą, - tokių "perliukų” čia sutiks ne vienas žaidėjas (beje ir žaidimo pataisymo failų, sprendžiančių šias problemas, internete rasti taip ir nepavyko). Laukinių vakarų tematikos žaidimų rinkoje mes akivaizdžiai pasigendame. Galbūt ir šis faktas privers žaidėjus atkreipti dėmesį į šį naują kompanijos Neversoft kūrinį. Juolab teigti, jog pirmasis amerikiečių blynas prisvilo kogero negalima. Sutinku, - „Gun" žaidimas su trūkumais, tačiau šį kartą, bent jau aš esu linkęs į juos žiūrėti pro pirštus. Ypač atsimenant kokius „šedevrus" pernai mums patiekė daug didesnės ir turtingesnės kūrybinės kompanijos. O ateityje lauksiu dar rimtesnių ir įdomesnių Neversoft projektų. Juolab, kad potencialo tam kompanija tikrai turi.

Parinktys

Ivertinkite:
0.1