• Išleidimo data
    • 2005-10-25

    • Gamintojas
    • Infinity Ward

    • Leidėjas
    • Activision

9.0
9.0
9.0

Apžvalga

Autorius: Jeremies | Data: 25, Spalis 2005 00:00
Štai jau trečią rudenį iš eilės personalinių kompiuterių šeimininkus pasiekė nauja, vieno geriausių pastarojo metu karinės tematikos FPS „Call of Duty" dalis. Maloniu netikėtumu 2003 metais tapusios šaudyklės pavadinimas dabar jau puikiai žinomas žaidėjams ir išskirtinai pristatinėti šios nuostabios serijos reikia manau nedaugeliui iš mūsų. Abu ankstesni kompanijų Infinity Ward bei Activision bendro darbo serijos kūriniai buvo pripažinti vienomis geriausių savo metų („Call of Duty" buvo išleistas 2003 metų spalio, o „Call of Duty: United Offensive 2004 rugsėjo mėnesiais) šaudyklėmis ir atnešė nemenką pelną kūrėjams. Call of Duty 2Ir štai šių metų spalio mėnesį parduotuvių lentynas visame pasaulyje papuošė antra žaidimo „Call of Duty" dalis (kaip žinia „United Offensive" buvo pirmos dalies papildymas). Ar šis, taip žaidėjų lauktas produktas pateisins žaidėjų ir kritikų lūkesčius parodys laikas ir parduotų oficialių žaidimo kopijų skaičius, na o aš savo apžvalgoje pasistengsiu perteikti skaitytojams savo personalią nuomonę, kuria esu susidaręs visai nesenai perėjus šį žaidimą. Žaidimo eigoje, kaip ir ankstesnėje „Call of Duty" dalyje, žaidėjai galės sudalyvauti trijose antrojo pasaulinio karo įvykius atkartojančiose kampanijose: už amerikiečius, britus bei rusus. Skirtingai nei anksčiau, „Call of Duty 2" suteikia progą pačiam žaidėjui pasirinkti, kurios iš sąjungininkų kariuomenės gretose jis norėtų rungtyniauti pirmiausią. Taigi, jums nebus būtinybės pereiti visų žaidimo misijų griežtai nustatyta tvarka ir retkarčiais bus tikrai malonu patiems rinktis kuriame antrojo pasaulinio karo įvykyje norite sudalyvauti. Viso žaidimo singleplayer režime žaidėjams yra pristatytos 27 atskiros scenos su daugybę skirtingų misijų, dalis kurių žaidėjams jau bus kiek pažystamos iš pirmosios kūrinio dalies. Dar prieš pasirodant žaidimui rinkoje, kūrėjai teigė, jog „Call of Duty 2" geimplėjus bus vienareikšmiškai nelinijinis. Tačiau išskyrus ką tik mano paminėtą misijų pasirinkimo galimybę, kitų nelinijiniškumo pėdsakų žaidime surasti deja nepavyko. Ginklų įvairovė žaidime didžiulė. šia mes rasime net dvidešimt dviejų rūšių nešiojamus ginklus (M1, M1 Garand, Mosin-Nagant, Lee Enfield, Kar 98 ir kitų tipų šautuvus; MP40, Sten, PPsh, Thompson automatus; Springfield bei Mosin-Zoom optinius snaiperiai; Colt 45 ir Luger pistoletus; bei kelių tipų granatas ir „tankų siaubą" Panzerfaust), bei porą skirtingų stacionarių šaudymo įtaisų (kaip ir anksčiau vienu metu bus galima neštis tik dviejų tipų ginklus bei granatas). Antrosios „Call of Duty" dalies lygiai pastebimai išsiplėtė, tačiau liko tokio pat puikaus dizaino, pripildyti įtemto ir dinamiško veiksmo, bei gausybės skriptinių scenų, padedančiu pajusti puikią ir nepakartojamą žaidimo atmosferą. Nepastebėtas neliko ir žaidimo antrosios dalies kareivėlių dirbtinio intelekto progresas (beje protiškai subrendo ne tik priešininkų, bet ir paties žaidėjo armijos kareiviai). Call of Duty 2Ir nors ir 2003 metų žaidime kompiuterio AI taip pat nebuvo prastas, dabar kareivių elgesys tapo dar daugiau neprognozuojamas. Kiek pakito ir žaidėjų pamėgtas žaidimo multiplayer režimas. Prie jau anksčiau buvusių Capture the Flag, Deadmach, bei Team Deadmch prijungti Search & Deastroy bei Headquarters režimai. Grafika ir garsai. Grafiniame apipavidalinime „Call of Duty 2" žiūrisi išties įspūdingai. Viskas nuo aplinkos tekstūrų, kareivių figūrų, pastatų architektūros iki sprogimų bei gamtos specialiųjų efektų sukuria išskirtinai malonų žaidėjo akiai vaizdą. Infinity Ward, dar kartą pademonstravo gebanti išspausti maksimumą iš atnaujinto motion-capture varikliuko. Be abejo, visiem šiems žaidimo niuansams pajusti reikalingi galingi personaliniai kompiuteriai, tačiau ir silpnesnių PC šeimininkai nuskriausti nelieka. šia pagelbės žaidimo galimybė paleisti jį ant senesnių DirectX versijų. Nepasišiukšlino kūrėjai ir serijos vizitine kortele tapusio garsinio apipavidalinimo srityje. Beveik dvidešimt tūkstančių (!!!) antraplanių dialogų, nuostabi muzika bei garso sistemų 5.1 palaikymas, - ko gi mes galime dar pageidauti? „Call of Duty"pelnė 80 skirtingų apdovanojimų įvairiose žaidimų nominacijose. Greičiausiai antroji žaidimo dalis nepasieks savo pirmtako aukštumų, tačiau nepaisant to ji jau dabar tapo viena populiariausių šių metų šaudyklių ir patenkino daugumos serijos fanų lūkesčius. Call of Duty 2Ką gi, - laukiame kito rudens.

Parinktys

Ivertinkite:
0.1