• Išleidimo data
    • 2003-11-17

    • Gamintojas
    • Electronic Arts

    • Leidėjas
    • Electronic Arts

8.0
7.3
9.0

Apžvalga

Autorius: Rokeris | Data: 11, Kovas 2003 00:00
Need For Speed žaidimų serija yra viena iš geriausių ir daugiausiai gerbėjų turinti Electronic Arts leidybos istorijoje. Vos tik prieš metus buvo išleistas publikos preištaringai vertinamas Need For Speed: Hot Purtsuit 2, o mes jau sulaukėme septintos žaidimo dalies – Need For Speed: Underground. Kadangi abi šias žaidimo dalis kūrė ta pati firma, daugeliui kyla klausimas ar pavyko šikart sukurti šedevrą ir pakartoti penktos dalies sėkmę ar tai tik dar vienas klonas. Need For Speed: UndergroundŠiame aprašyme kaip tik ir pasistengsiu perteikti savo įspūdžius kūrių tikrai netrūksta. Visų pirma skiriasi pats žaidimo stilius. Akstesnėse žaidimo dalyse jūs buvot policijos persekiojamas nelegalus lenktynininkas vairuojantis Ferrari, Lamborgini, McLaren ir kitų garsių firmų brangius automobilius. Need For Speed: Underground - tai filmo Fast And Furious perkėlimas į žaidimų pasaulį. šia jums suteikiama galimybė paprastą automobilį (žaidime yra 20 licenzijuotų Honda, Mitsubishi, Mazda, VW ir kitų gamintojų automobilių) paversti tikru lenktynių monstru. Žaidimas sudaro karjeros, laisvo pasirinkimo (Custom) bei kelių žaidėjų režimai. Pagrindinis dėmesys skiriamas karjeros režimui nes tik tokiu budų galima užsidirbti taškus kurie reikalingi naujų mašinų, jų detalių bei trasų atrakinimui. Karjeros režime jums teks dalyvauti įvairaus tipo lenktynėse bei tunyruose kuriuose dalyvaus iki trijų oponentų. Tai ir važiavimas ratu (Circuit), iš taško A į tašką B (Sprint), lenktyniavimas laikui (Time-Trial) bei taip vadinamos Knockout lenktynės, kur po kiekvieno rato iškrenta paskutinis. Atskiro dėmesio vertos Drag bei Drift stiliaus lenktynės. Drag"us Lietuvoje žino jau beveik visi, tuo tarpu Drift – tai dar naujovė. Šio tipo lenktynių esmę sudaro stilingas automobilio slydimo kontroliavimas važiuojant raityta, uždara trasa. Need For Speed: UndergroundVisos lenktynių trasos yra viename naktiniame mieste. Jų kiekis yra gan nemažas tačiau pagrinde tai pasiekiama sujungiant tuos pačius segmentus įvairia tvarka bei keičiant važiavimo kryptį. Kiekvienų lenktynių metu priklausomai nuo to kaip jūs vairuojate, jums bus skaičiuojami stiliaus taškai, o už pergales gausite tam tikrą pinigų analogą. Važiuokite beprotiškai rizikuodami, darykite ilgus šuolius, prasilenkite su transportu milimetrų (ne visada tai pavyksta :) atstumu ir jūs surinksite krūvą stiliaus taškų, kurie atrakina įvairius patobulinimus ir naujoves. Savo ruožtu už pinigus jūs tas naujoves galite įdiegti į savo automobilį. šia ir prasideda visas žaidimo smagumas. Automobilių tiuningui žaidime skirtas ypatingai didelis dėmesys. Tobulinti galima ne tik išvaizdą bet ir jėgos agregatus, pakabą, stabžius bei žinoma NOS"ą. Tačiau variklio ir kitų detalių tiuningas yra gan abstraktus nes leidžiama pasirinkti tik 1, 2, arba 3 lygio elementus, o nuo gamintojo niekas nepriklauso. Tie kurie mėgsta detalesnius nureguliavimus (keisti pavarų koeficientus, suspaudimo laipsnį, apsukas) šiame žaidime tikrai to neras. Tuo tarpu automobilio įšvaizdos keitimui ribų praktiškai nėra. Žaidime tikrai gausu ne tik įvairių buferių, spoilerių, slenksčių bet ir ratlankių, neoninių lempų, žibintų bei automobilinių piešinių. Need For Speed: UndergroundPradėjus žaisti su paprastučiu Golf"u ar Civic"u žaidimui tik įpusėjus jis jau bus virtęs tikru automobilių mėgėjų pasididžiavimu.Vienas iš labiausiai vykusių žaidimo momentų yra tas, kad kiekvienas automobilis trasoje elgiasi tikrai skirtingai. Be to jaučiamas ir kiekvienas patobulinimas, o tai suteikia didžiulį stimulą žaisti toliau. Vieni automobiliai greitai įsibegėja, tačiau prasčiau kontroliuojasi, kiti pasiekia didesnį maksimalų greitį bet pagreitėja lėčiau. Žaidėjui yra suteikta laisvė išsirinkti automobilį pagal savo vairavimo stilių. Vairuoti šiame žaidime teks daug ir tai suteiks nemažai malonumo tačiau kartu kainuos ir truputį nervų. Need For Speed: Underground kūrėjams tikrai pavyko suderinti žaidime du pagrindinius dalykus- greitį ir kontrolę. Greičio pojūtis yra tiesiog fantastiškai realus, nes lekiant 250 km/h greičiu viskas skieja pro šalį ir laiko sureaguoti į tam tikras kliūtis beveik nėra. Tam tikrais momentais trasose esantis pašalinis transportas tiesiog varo į neviltį, nes prieš finišą išlėkęs į posūkį 200 km/h greičiu kaktomuša susiduri su kokiu nors džipu ir jau jokia reakcija čia neišgelbės nuo pralaimėjimo. Dar labiau absurdiškesnis transportas Drag"o trasose, kur visas dėmesys koncentruojamas pavaroms perjungti bei NOS"ui efektyviai panaudoti. Kas liečia mašinų kontolę tai šiame žaidime tai yra įgyvendinta puikiai. Su paprasčiausia klaviatūra nesudaro jokio vargo greitai perprasti valdymo jautrumą, o tai tikrai retą šiuolaikiniuose lenktynių simuliatoriuose. Prie bendros žaidimo nuotaikos prisideda ir kokybiški garso takeliai kurių yra 26 ir kurie savo įvairove tikrai įtiks net ir išrankiausiam žaidėjui. Be to kūrėjai suteikė galimybę pasirinkti kurį garso takelį groti ir kada jį groti. Kas liečia automobilių įgasinimą, tai jaučiama kad jį atliko tikri profesionalai. Kiekvieno automobilio variklio darbas įgarsintas skirtingai, o pavarų perjungimo bei NOS"o skleidžiamų garsų lenktyniaujant tiesiog malonu klausytis. Ypatingai likau sužavėtas nerealia žaidimo grafika. Tiesoig trūksta žodžių stebint priešstartines animacijas kurios tikrai pagyvina žaidimą. Nors žaidimo meniu turi fiksuotą 800*600 rezoliuciją, lenktynių metu esant didesniai rezoliucijai automobilių modeliai atrodo tiesiog nepriekaištingai. Vien ko verti mašinų bei šlapio asfalto atspindžiai, kurie dar per žingsnelį priartina žaidimo grafiką prie fotorealybės. Pabaigai norėčiau pridurti kad kūrėjai žaidime paliko tam tikrus minusus nesusijusius su pačia žaidimo esme. Kaip ir Hot Pursuit 2 , Underground"e nėra galimybės pasižiūrėti lenktynių pakartojimų, taip pat nėra galimybės vairuoti automobilį iš vidaus. Kas liečia automobilių matomus pažeidimus, tai jie tik kosmetiniai, nes viskas ką aš pastebėjau buvo lyg ir suskilę stiklai skrydžio po atsitrenkimo metu, bei nukritęs veidrodėlis. Tačiau apibendrinant galiu drąsiai teigti, kad mano nuomone Need For Speed:Underground yra viena iš labiausiai pasisekusių, bei novatoriškiausių šios serijos dalių, kuri tikrai tapo šviežio oro dvelksmu jau baigiančioje išsisemti serijoje.

Parinktys

Ivertinkite:
0.1