• Išleidimo data
    • 2005-06-19

    • Gamintojas
    • Digital Illusions

    • Leidėjas
    • Electronic Arts

9.1
9.2
9.0

Apžvalga

Autorius: Jeremies | Data: 19, Birželis 2005 00:00
Šiandien mano aprašomo žaidimo istorija prasidėjo dar prieš ketverius metus, kuomet mažai kam žinoma nedidelė švedų kompanija Digital Illusion paskelbė ketinanti netrukus išleisti į žaidimų rinką naują online FPS produktą „Battlefield 1942". Tuo metu, mažai kas optimistiškai žiūrėjo į projektą, nes atrodė nerealu ir beprotiška tikėti pažadais žadančiais sukurti kokybišką, dar nematytos grafikos ir kupiną veiksmo karinį FPS, kurio žemėlapiai tūrėjo siekti daugiau nei 4 kvadratinius kilometrus, o karinės technikos būtų priskaičiuota apie 50 skirtingų vienetų. Tačiau švedai nušluostė nosį visiems pesimistams ir 2002 metais oficialiai pristatė su nekantrumu lauktą žaidimą, kuris daugumos kritikų ir žaidėjų nuomone buvo geriausias metų FPS ir vienas iš pagrindinių kandidatų tapti aplamai geriausių metų žaidimu. Battlefield 2Vėliau buvo išleisti du žaidimo „Battlefield 1942" papildymai – „The Road to Rome"(2003 vasaris) ir „Secret Weapons of WW2"(2003 rugpjūtis), bei nauja žaidimo dalis „Battlefield Vietnam"(2004 kovas). Šiemet, nusprendę jog neverta išradinėti dviračio, Digital Illusion pristatė žaidėjams naują pilnavertį žymiojo karinio online stimuliatoriaus tęsinį „Battlefield 2". šia žaidėjų lauks 12 naujų, unikalių žaidimo lokacijų, kurios skirsis tarpusavyje ne tik vizualiomis gamtovaizdžio detalėmis, bet ir reikalaus atitinkamos karinių veiksmų taktikos – t.y. vienose jų, norint lengviau pasiekti pergalę reikės daugiau dėmesio skirti kariniams oro veiksmams, išmokti valdyti ir kautis malūnsparniais ir lėktuvais; kitose gi atvirkščiai visą dėmesį skirti reikės antžeminiams kariniams veiksmams; dar kitose visą dėmesį skirti tūrėsite pakrančių apsaugai, patruliuodami jas skirtingu vandens transportu. Kaip ir ankstesniuose serijos žaidimuose, prieš patekdami į mūšio lauką žaidėjai tūrės pasirinkti kokios klasės kareiviais jie nori būti. Galimų tipų skaičius išaugo iki septynių. Pirmasis – šturmo kareiviai. Įprasti vidutinių duomenų vyrukai, savo arsenale turintys vieną iš pasirinktų automatų ir keletą granatų bus visada pasiruošę sugadinti nuotaiką varžovams. Antras tipas – kulkosvaidininkas. Vienas naudingiausių ir daugiausiai žalos priešų kariuomenei padarantis kareivis. Sekantis - snaiperis. Vienas iš populiariausių ir naudingiausių mūšio lauke kareivių tipas naujajame „Battlefield 2" patyrė pastebimų pakitimų. Battlefield 2Dabar, snaiperis yra aiškiai akcentuotas kovai su priešais esančiais tolimesniuose nuotoliuose. Ir jei anksčiau snaiperiai su tokia pat sėkme galėdavo kautis ir su arčiau esančiais priešų armijos kareiviais, dabar tokių įgūdžių jie akivaizdžiai neteko ir nesugebėję laimėti dvikovos su čia pat esančiu varžovu dažniausiai palieka kovos lauką pralaimėję. Nežinau kaip į šia naujovę reaguos kiti žaidėjai, o mano nuomone ji tik dar daugiau sustiprino žaidimo realistiškumo įspūdį. Kitas kareivių tipas – raketininkas. Neabejotinai priešus į isteriją varys vien tik jo nešamo užtaiso žemė - oras vaizdas, o jam dar pradėjus ir šaudyti problemų oponentų armijai tikrai neišvengti. Kovos lauke visada bus naudingas ir girdimas diversanto atstovavimas. Tik jis su šėtoniška šypsena pasišvilpaudamas naujametinę melodiją bandys užminuoti ir į mėnulį pasiusti strategiškai svarbius priešų kariuomenės objektus. Gelbėti į bėdą pakliuvusią savo karinę techniką visada bus pasiruošę karo lauko inžinieriai, o staigiai susiūti skyles kūnuose didinga veido išraiška visada veršis didvyriai medikai. Pagrindiniai žaidimo geimplėjaus principai išliko tokie patys kaip ir ankstesniuose „Battlefielduose", - reikės visais įmanomais ir neįmanomais būdais stengtis užimti ir tam tikrą laiko tarpą apsaugoti po žaidimo lokacijas išsimačiusius čekpointus. Komanda, turinti mažiau užimtu vietovių palaipsniui netenką taškų, kol galiausiai pralaimi kovą. Ir nors kūrėjai įkyriai įtikinėjo jog žaidime stipriai padidės komandinio žaidimo įtaką, didesnių, stipriau geimplėjų įtakojančių pakitimų žaidimas neatnešė. Tačiau tai visai nemenkina puikaus bendro „Battlefield 2" įspūdžio. Battlefield 2 „Battlefield 2" grafika stulbina. Tiek puikiai detalizuoti ir maksimaliai realistiški kraštovaizdžiai, karinė technika ir žmonės, tiek ir neišdildoma įspūdį paliekantys šūvių, sprogimų bei ugnies efektai (tiek grafiniu, tiek ir akustiniu atžvilgiu). Dar gerą pusmetį prieš žaidimo pasirodymą iš jo buvo laukiama naujos kokybės kartelės aukštumų techninio žaidimo apipavidalinimo atžvilgiu, - be abejonės taip ir įvyko. Bekompromisinės kovų batalijos maksimaliai realistiškomis aplinkybėmis – tai yra „Battlefield 2" vizitinė kortelė. Fontanai adrenalino ir azartas persekios žaidėjus instaliavusius šį Digital Illusion produktą į savo kompiuterius. Man teko žaisti daugybę karinės tematikos FPS žaidimų, bet patikėkite tai ką man davė „Battlefield 2" aš jau labai senai nebuvau pajutęs.

Parinktys

Ivertinkite:
0.1