• Išleidimo data
    • 2005-03-20

    • Gamintojas
    • Free Radical Design

    • Leidėjas
    • Codemasters

7.8
7.0
9.0

Apžvalga

Autorius: Lighter | Data: 20, Kovas 2005 00:00
Žaidimai, kurių tikslas iššaudyti viską, kas tik pasipainios kelyje, tartum pasiekė savotišką bumą. Kaip pavyzdį galiu paminėti The Punisher, Dead to Rights 2, arba Constantine. Pasirodžius Second Sight, jį sutikau skeptiškai. Second SightAš puikiai žinojau, kad Free Radical Studios gana sėkmingai kūrė Time Splitters seriją konsolėms, bet čia ne FPS, todėl action srityje kūrėjams žaidimas yra tartum savotiškas debiutas. Tačiau, ne visada yra taip, kaip atrodo.. Pats žaidimas prasidės labai jau keistai: pagrindinis veikėjas atsibunda ligoninėje ir netikėtai pastebi, kad jis buvo žiaurių eksperimentų auka. Nieko neprisimindamas, jis bando pabėgti iš ligoninės, kurioje knibždėte knibžda kareivių bei sargų. Bet kodėl? Manau atsakymą suprasite, pamatę pagrindinio veikėjo išvaizdą ir protines galimybes. Netrukus pagrindinis herojus prisimins kaip naudoti telekinezę, arba gydymąsį. Naršydami ligoninės patalpomis atrasite ir įvairių archyvų, iš kurių veikėjas pagaliau sužinos savo tikrąją tapatybę – Džonas Vatikas. Taip pat sužinos, kad jis priklauso [arba tiksliau priklausė] slaptam būriui WinterICE. Duomenų bazėje netikėtai sumirgės užrašas: ALL DEAD. Tai priblokš veikėja ir būtent tada prasidės savotiška teleportacija tarp dabarties ir praeities. Jūs būsite staiga nukelti į praeitį, kur Džonas vatikas buvo priimtas į slaptąjį būrį ir kur jam buvo patikėta svarbi užduotis. Tada jums teks keisti praeities įvykius, norint išsaugoti draugus, bei susigrąžinti atmintį. Second SightTaip veikėjas, su kiekvienu tokiu prisiminimu, grįš atgal ir išgyvens įvykius, buvusius lygiai prieš šešis mėnesius. Ilgainiui paaiškės, kad viskas sukasi apie itin pavojingą magnatą, atlikinėjantį bandymus su vaikais, taip paverčiant juos mutantais/žudikais. Jis troško paplatinti tokius savo eksperimentus po visą pasaulį, tačiau įsiučio apimtas Džonas Vatikas, akyse matydamas vien kerštą, nutarė ne tik susigrąžinti savo būrį, bet ir padaryti galą eksperimentams, prie kurių dirbo geriausi sibiro mokslininkai.. Kalbant apie patį gameplėjų, jokių novatoriškų įdėjų čia nesutiksite. Tiesiog tyrinėjate patalpas ir stengiates nesukelti aliarmų, nes jei sukelsit – čia tučtuojau subėgs galybė ginkluotų niekšų, kurie pradės į jus "tratyt” vos pamatę. Ir nesitikėkite jų visų iššaudyti, nes vos tai padarę – sulauksite dar. Ir tai gali tęsti iki begalybės, kol galų gale neišjunksite aliarmo, todėl, geriausia jo tiesiog nesukelti ir momentais viską atlikrti naudojant stealth taktiką. O jei vis dėl to pateksite į tokią padėti, geriausia išsitraukti kokį SMG ir pasirūpinti viskuo kuo greičiau. Tada, kol neatėjo nauja "porcija” sargybinių, kur nors saugiai pasislėpti, kol galiausiai užtils nelemtas aliarmas. Tačiau kartais sargybinių bus pernelyg daug, o jūsų padėtis pasirodys beviltiška, todėl šiam atvejui kūrėjai paruošė įpatinga savo kozirį – Džono Vatiko psichologines galias. Panašias galėjome regėti Psi-Ops žaidime, tačiau ten viskas buvo labiau animuota ir atlikta profesionaliau, čia to nebus. Viskas vyks kur kas paprasčiau, ir geriausia, ką gali pasiūlyti psi-galių panaudojimas tai tiesiog keletas vizualinių efektų. Second SightBet pačios galios, gana dažnai, bus itin naudingos. Pvz, kad ir projekcija – galėsite atsiskirti nuo savo kūno ir nepastebimas įlysti į kokio priešo kūną. Tada pradėti pyškinti į visas keturias puses, kad sukelti paniką bei baimę. Jei busite taiklus, spėsite dar ir išvalyti patalpas nuo priešų, jei ne – priešai išvalys patalpas nuo jūsų. Be projection galėsite naudoti gydymąsį, galingą telekinezę, nematomumo galią. Dar galėsite sukurti galingus magnetinius sluoksnius aplink save ir taip nugalėti keletą priešų vienu metu. Žaidimo muzika Second Sight nėra iting gera, tačiau kartais, labai gerai prisitaiko prie aplinkos, kurioje veiksite. Garsas.. Hm, na, įspūdžio nepaliko. Dialogai blankoki, kalba dusli ir nenatūrali. Užtaisinėjant ginklus vyruoja standartas, o štai lygių maštabas stebina. Galėsite pabūvoti ne tik kokioje kanalizacijoje [be jos jau neapseina nei vienas žaidimas..], bet ir milžiniškame beprotnamio komplekse, ar net šaltose snaigėse skendintį Sibiro kaimelyje.. Ir išties, aplinkų bei muzikos dėka sukuriama kažkas panašaus į žaidimo sielą, kuri neapleis jūsų visą žaidimą. Na, apie žaidimo priešus turbūt užsiminti neverta. Viską labai lengvai galima nusakyti posakiu "ne kokybė, o kiekybė”. Priešų DI yra itin žemas, tačiau kartais 10 ekrane susispietusių bukapročių irgi šį tą gali.. Bosų čia nesutiksite, nes juos bandys pakeisti tarkim 20-30 priešų. Bet bėdų netūrėsite, nes jūsų valioje bus ir ginklai ir psi-galios. Kalbant apie sudėtingumą, second sight mums siūlo jų vos du – normal ir chanllenging. Tačiau abiejų metu nieko įspūdingo nepamačiau, juolabiau, kad žaidimas nesiūlo jokių bonus`ų ar apdovanojimų, perėjus žaidimą. O pereiti galimą pakankamai greitai, asmeniškai man tam užteko keleto dienų, bet žaidimo perneyg nesmerksiu, nes jį sudaro vos vienas CD. O žaidimų iš vieno cd, jau seniai nemačiau, todėl tai yra šioks toks pliusas, turint omeny, kad Second Sight galės žaisti net ir tie, pas kuriuos dar vis stovi CD-Rom. Taigi toks tas Second Sight. Atrodytų, novatoriškas, bet tik dalinai. Daug elementų jau seniai matyti, o dar daugiau – seniai panaudoti įvairiuose holivudiniuose filmuose, todėl labai daug iš Second Sight nesitikėkite. Žaidimas, kaip žaidimas. Dešimvalėje sistemoje įvertinčiau jį 8 balais.

Parinktys

Ivertinkite:
0.1