• Išleidimo data
    • 2005-03-30

    • Gamintojas
    • Darkworks

    • Leidėjas
    • Ubisoft Entertainment

8.9
9.5
8.0

Apžvalga

Autorius: Jeremies | Data: 30, Kovas 2005 00:00
Ramiojo Vandenyno vandenys monotoniškai skalauja Rytinės Azijos žemės krantus. Vienoje iš vandenyno jūrų, rusų naftos gamybos kompanijos darbininkai, ieškodami juodojo aukso gręžia įlankos dugną. Tačiau vietoje naftos, į paviršių išsiveržia nežinia kiek žemės plutoje tūnoję, ir savo valandos laukę, nežemiškos kilmės gyviai. Cold FearJuos pavyksta pagauti, kontroliuoti ir ištyrinėti. Deja, kaip yra žinoma, žmogus yra visiškai kvailiausias visatos gyventojas ir todėl susiklosčius atitinkamoms situacijoms visada įvelia save į didžiulę bėdą. Ne išimtis ir šis kartas. Pastebėję keistų, nežemiškų gyvių sugebėjimų, gudručiai mokslininkai nusprendžia panaudoti juos karinėje pramonėje, kuriant be galo pavojingą, didelę naikinamąją galią turintį ginklą. Tačiau, kaip ir derėjo laukti, svečiai iš kitos galaktikos tapo visiškai nekontroliuojami ir visiems gyviems žemės organizmams kilo didžiulė visiško išnykimo grėsmė. Ryšys su žmonėmis gabenusiais ir tyrinėjusiais ateivius dingo. Būtent šiuo momentu scenoje pasirodo pagrindinis mūsų istorijos herojus Tomas Hansenas. Jis, kartu su specialiosios paskirties būrio vyrukais, vyriausybės buvo pasiusti į aukščiau aprašytų įvykių vietą tvarkai atkurti. Netrukus, didžiuliame rusų laive nusileidusį komanda dingsta, ir Tomui nelieka nieko kito, kaip vienam bandyti išsiaiškinti ir išgyventi susidariusioje situacijoje. O bus jam tikrai nelengva. Būtent toks yra šių metų balandžio pradžioje pasirodžiusio, trečio asmens action"o su siaubo elementais „Cold Fear" siužetas. Kūrybinės kompanijos Dark Works produktas žaidėjų buvo lauktas ilgai, o pačiam kūriniui iš anksto buvo klijuojama vieno geriausių metų žanro žaidimo etiketė. Cold FearGalutinis rezultatas gavosi neblogas. Intriguojantis siužetas, puikūs specialieji efektai ir nepakartojama grafika – stipriosios „Cold Fear" pusės. Tačiau kaip bebūtų gaila, žaidimas neišvengė ir kelėtos didesnių trūkumų, kurie tikrai neleis jam pretenduoti į „action of the year" titulą. Tačiau apie viską iš eilės. Pradėjus žaisti „Cold Fear", žaidimas iš tiesų pasirodė įspūdingas. Kūrėjai maksimaliai panaudojo dviprasmiškai vertinamo RenderWare varikliuko galimybes, todėl vizualiai kūrinys atrodo puikiai. Negausūs žaidimo lygiai sukurti išties gražiai ir yra detalūs. Neišdildomą įspūdį paliko „Cold Fear" gamtos, šūvių, bei sprogimų efektai, įsimenantys antraplaniai dialogai. Nemažiau patiko ir protingai parinktas ginklų arsenalas (galima naudoti pistoletą su lazeriniu taikikliu, kelių rūšių automatus, Vinčesterį, granatsvaidžius ir labai naudingą ginklą šaudantį specialiomis cheminėmis strėlėmis). Tačiau toliau rutuliojantis „Cold Fear" įvykiams, bendras įspūdis apie žaidimą tolygiai prastėjo. Visų pirma, dėl to kalta tiesiog šlykšti kamerų išdėstymo sistema. Vykstant susišaudymui su žaidimo priešais, tampa be galo nepatogu laisvai judėti po kovos teritoriją dėl tos priežasties, jog kameros automatiškai parenką tokį matymo kampą iš kurio yra matomas šaudomas taikinys, o ne judėjimo kryptis. Cold FearTaigi tampa visai realu netyčia užšokti ant kito, kur nors kampe tavęs tykojančio monstro, jo nė nepastebėjus, arba nenorom tiesiog „užsirauti" ant pavojingos žaidimo pasaulio detalės (pvz. kanistros su benzinu), kas stipriai palengviną savęs susinaikinimo galimybę. Kitas žaidimo minusas – kvailokos ir neapibrėžtos misijos. Todėl atlikti iš pirmo žvilgsnio paprastą ir aiškią užduotį, gali tekti nelogiškai ilgai, nuobodžiai ir netikslingai klaidžiojant po nereikalingas „Cold Fear" lokacijas. Nuvylė ir kukli monstrų gausa. Viso žaidimo metu mes sutiksime tik septynių tipų baidykles (šiai dienai, kaip horror action"ui manau mažoka). Per pastaruosius penkerius ar šešerius metus pasirodę rinkoje kūrybinės kompanijos Dark Works kūriniai išsiskiria viena, ne itin malonia savybę. Jų produktai dažnai būna nuostabūs viena ar dviem pagrindinėmis, geriems žaidimams būdingomis detalėmis (kaip šiuo atvejų „Cold Fear" – grafika ir pradine siužeto mintimi). Deja visais atžvilgiais gero, stipraus žaidimo kompanijai sukurti taip ir nepavyksta. Norėtųsi tikėti, jog vyrukai iš Dark Works pasimokys iš savo klaidų kuriant „Cold Fear" ir artimiausioje ateityje pateiks žaidėjams pritrenkianti ir visapusiškai kokybišką žaidimą. Būtų pats laikas. Na, o mes (žaidėjai), to su nekantrumu lauksime.

Parinktys

Ivertinkite:
0.1