• Išleidimo data
    • 2004-11-23

    • Gamintojas
    • Blizzard Entertainment

    • Leidėjas
    • Blizzard Entertainment

9.0
9.6
8.0

Apžvalga

Autorius: dreliukas | Data: 23, Lapkritis 2004 00:00
World of warcraft- tai internetinis žaidimas tūkstančiams žaidėjų Warcraft bazėje. Iš pažiūros naujasis kūrinys nėra jokiais saitais susijęs su prieš save buvusiais pirmtakais. Juo labiau tai nėra koks nors Warcraft Adventure prototipas. World of Warcraft (WoW) Yra viena gudrybė. World of Warcraft sugalvotas kaip internetinis žaidimas, su minimaliu buvimo tinkle laiku. šia Kūrėjai pasirūpino žaidėjais, sukūrę labai galingą ir lanksčią galvosūkių sistemą. Jei norite prie šio žaidimo sėdėti labai ilgai neatsitraukdami nuo monitoriaus, jūs galite atlikinėti didžiulę, epinių matmenų užduotį. Jei norite pažaisti valandėlę-kitą, taip pat galite pasėdėti prie rinkinio nedidelių, tačiau įdomių ir spalvingų užduočių. Be to, žaidime bus pagreitintas rėžimas, kuris leis sutelkti dėmesį į kovas ir padės pamiršti rutiną. Žaisdami tikrai negalėsite skųstis, kad neturite ką veikti. Į World of Warcraft erdves mes įžengsime po ketverių metų, pasibaigus Warcraft III erai. Azerot karalystė eilinį kartą bandys pakilti iš karo pelenų ir ruoštis naujoms kovoms. Karvedžiai, nekreipdami dėmesio į buvusias klaidas, vėl pradės glūdinti perspektyvias taktikos gudrybes. Krikščionys tampys maišus su naudingomis iškasenomis. Vaikščiosime pažystamais takais. World of Warcraft (WoW)Dabar mes pasijusime eilinio tvirtovės gyventojo kailyje, kadangi azerot karalystę galėsime apžvelgi ne iš paukščių skrydžio, bet nuo žemės. Warcraft dvasia tvyro visur, nuo jos niekur nepasislėpsi. Nedideli pakrypę namai, pastatyti nepakartojamu stiliumi, akmenimis išgrysti takeliai - labai artima širdžiai. Tiesa, apie kailį. Jei būti žmogumi jums nepatinka, galima pakeisti kailį ir tapti žaliu, simpatišku orkų. Šį variantą rekomenduočiau tiems, kurie pasijuto ypač įžeisti po Warcraft Adventure. Šalia orkų ir žmonių bus ir kitų rasių. Šie draugai dar kol kas nebuvo susitikę nė vienoje Warcraft žaidimo serijoje, tad susipažinsime su jais iš arčiau. Pagal gyvenimo būdą – klajokliai, tačiau kultūringa gentis. Iš veido – siaubingi, bet savo vidumi labai geri. World of Warcraft teritorijos neapibrėžiamos Azerot ir Londeron karalystėmis. Blizzard komanda atsidavusi kuria didžiulį žaidimo pasaulį. World of Warcraft (WoW)Jis yra padalintas į žaidybines zonas. Vaikščiojimas tarp šių zonų turi būti "neskausmingas”. Net jei jūsų herojus sugalvotų peršokti iš vieno serverio į kitą, blogiausiu atveju jam tektų palaukti pusę minutės kol "užsikraus”. Iš viso tik krūva kadrų ir nedidelis reklaminis filmukas, o jau pradedi tikėti 3D jėga. Tiksliau ne pačiu 3D, o tuo, kad talentingose rankose gražiais gali pasirodyti ne tik modeliai. Reklaminis filmukas su žaidimo scenomis – rimtas žingsnis sėkmės link. ,,Mes nenorėjome visų nustebinti patikimumu ir realistiškumu” – komentuoja kadrus World of Warcraft dizaineris. "Iš pradžių mes dirbome prie stiliaus. Žaidimas turi būti savas ir džiuginti akį”. Taip ir yra. Paveikslėliai primena gerą animacinį filmą... Tikriausiai tokiu galėjo tapti nepavykęs Warcraft Adventure, jei jis būtų įžengęs į trimatę erdvę. Ypač įkvepia personažų modeliai – jie sukurti rimtai ir be sukčiavimo. Visi personažai atrodo labai patraukliai. Reklaminis filmukas parodė, kad animacija čia tikrai puiki – herojai šokinėja, bėgioja, pjaunasi ir miršta įspūdingiau, nei galima tuo patikėti. Vaidmeninė World of Warcraft sistema yra maišyta. Kūrėjai į ją įpynė ir lygių aukštėjimą, ir sugebėjimų didėjimą. Su kiekvienu lygio pasikeitimu mes įsigyjame naujus sugebėjimus, o taip pat papildome senuosius. Tiesa, tai dar ne viskas. Daugybė užduočių suteiks mums galimybę įsigyti naujų sugebėjimų, nepriklausomai nuo herojaus klasės. Pavyzdžiui, jei karys suras magą-mokytoją, tai yra galimybė, kad atsiskyrėlis išmokys jį kokio nors gudraus užkeikimo. Kaipgi personažų mirtys? Juk tai viena didžiausių problemų daugumai tokio pobūdžio internetinių žaidimų. World of Warcraft siūlo kompromisinį variantą – regimą atgimimą specialiose vietose su nedideliu herojaus gebėjimų ir/ar patirties nuostoliu. Visos smulkmenos liks savo vietoje, o gauti baudos taškai nebus labai dideli. Trumpiau tariant, viskas sugalvota taip, kad mirtis būtų skausminga, bet ne mirtina. Technologijos "klientas-serveris” dėka naudojimosi kodais praras savo prasmę. Kita vertus, puikios pažinties su visais žaidėjais dėka – atskira sąskaita taps jūsų pasu. Jei pikti administratoriai pajus kažką negera – išnaudos tam ir likusias minutes. Viskas labai smagu. Blizard kompanijos padėčiai pataisyti buvo reikalingas originalus ir kartu artimas liaudžiai projektas. Štai jisai, World of Warcraft. Ir originalu, ir pažįstama. Labai protingas kompromisas. Žaidimo varikliukas yra tas pats kaip ir Warcraft III. Gerai žinoma, kad internetiniam projektui svarbiausia ne poligonai, o balansas.

Parinktys

Ivertinkite:
0.1