• Išleidimo data
    • 2004-09-21

    • Gamintojas
    • Pandemic Studios

    • Leidėjas
    • THQ

6.3
5.1
8.0

Apžvalga

Autorius: Jeremies | Data: 21, Rugsėjis 2004 00:00
Prieš tris metus, specialiai Amerikos kariuomenės užsakymu, buvo sukurtas taktinis karinis simuliatorius, tapęs šį rudenį išleisto action/realaus laiko strategijos (!!!) žaidimo „Full Spectrum Warrior" pagrindu. Kūrinio žanras jau iš anksto atkreipė žaidėjų dėmesį, tad prieš kurį laiką pasirodžius žaidimui Xbox rinkoje jis iš karto tapo vienu sėkmingiausiai perkamų ir daugiausiai kalbų sulaukusių produktų. Visai nesenai, žaidimas buvo perkeltas iš konsolės į asmeninius kompiuterius ir jau dabar jų savininkai gali susipažinti su šiuo įdomiu projektu. Full Spectrum Warrior Kas tai yra „Full Spectrum Warrior" ? Kūrėjai ir reklamos šaukia, jog tai yra aštraus veiksmo action 3D šaudyklė, su kaupu prisodrinta daugybės strateginių elementų. Ar verta tuo tikėti ? Pasakydami, jog „Full Spectrum Warrior" yra šaudyklė kūrėjai nemelavo, tačiau dėl realaus laiko strategijos jie akivaizdžiai perlenkė lazdą. Taip, žaidimo eigoje teko susidurti su nemažai taktikos ir aiškaus bei greito mastymo reikalaujančiomis užduotimis, tačiau realaus laiko strategijų fanatai, savo mylimo žanro iškasenų šiame žaidime neras. Dabar apie viską atskirai. „Full Spectrum Warrior" žaidimo veiksmas vyksta artimuosiuose rytuose, išgalvotame Zekistano mieste ir jo apylinkėse. Jūs – amerikiečių kariuomenės seržantas, tūrėsite vadovauti dviem kariniams būriams (Alfa ir Bravo), kurie ne kartą ir ne du, vis įsigudrins patekti į akylo ir gudraus priešo spąstus ir stengsis išsisukti iš pačių pavojingiausių ir neįtikinamiausių situacijų. Apginkluoti amerikiečiai kareiviai, kaip ir tūrėtų būti, yra tikrai neprastai, - be kelių rūšių pistoletų ir automatų, savo inventoriuje jūs dar tūrėsite skeveldrines ir dūmines granatas, naktinio matymo akinius, bei raciją, kurios dėka galėsite išsikviesti pagalbon sunkiąją artileriją. Žaidimo veiksmas vyks atvirose vietovėse, dažniausiai apleistame ir suniokotame mieste, taigi jums teks būti itin atidiems, privalėsite kruopščiai tyrinėti duotą atitinkamą vietovę. Maloniai nustebino priešų ir savų kareivių dirbtinis intelektas. Įvykus nenumatytai situacijai, jie adekvačiai reaguoja į pasikeitimus, - pakliuvus į apšaudymą, bando vienas kitą pridengti; kovos metu, bando susirasti patikimas priedangas; renka nukautų priešų amuniciją; nuosekliai ir tvarkingai vykdo jiems pateiktus įsakymus. Dabar apie „strateginius" žaidimo niuansus. Jų žaidime yra didžiulė gausybė, - net du.... Full Spectrum WarriorPirma, jūs galėsite duoti įsakymą vienai iš komandų vesti nepaliaujamą priešo apšaudymą tam, kad kita komanda galėtu saugiau prisiartinti prie negeriečių, jiems to nelaukiant, ir ten tvarkingai juos apraminti. Kita strateginė gudrybė yra įsakymas komandai susiburiuoti taip, kad galima būtų judėti teritorija, pastebint kiekvieną nelauktai iš nežinia kur išlindusi blogietį. Skirtingai nei Xbox žaidime, PC versijoje kūrėjai ir leidėjai nepatingėjo pagražinti žaidimo grafikos. Apleisti, griūvantys miestai, gamtos peizažai, liepsnojantys automobiliai, sprogimai, šešėliai atrodo tikrai puikiai. Neblogi ir kareivių portretai. Man ypatingai patiko žaidimo garsas. Tokios aukštos garso kokybės, tokio tikslaus aiškumo galima buvo paklausyti nebent garsiajame „Call of Duty". Kokybiški ir žaidimo video intarpai, padedantys žaidėjui įsijausti į ypatingą, tik šiam žaidimui būdingą karo atmosferą. Nors žaidimo kūrėjai mus kiek apgavo dėl tos nelemtos strategijos, visgi karinės tematikos žaidimų mėgėjai žaidime „Full Spectrum Warrior" ras nemažai įdomių, ankstesniuose kariniuose žaidimuose mažai matytų naujovių, leidžiančių teigti, jog šis kūrinys nors ir niekada netapsiantis hitu, visgi sulauks gerbėjų, kurie su malonumu prisimins tuos keletą vakarų praleistų prie šio produkto.

Parinktys

Ivertinkite:
0.1